• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

Jo ska kolla runt lite efter recept till nästa gång. Ska strax börja med maten så orkar inte kolla nu :P Har aldrig testat med mjölk så vet inte om det blir annan smak men det är gott iaf :P

• Barnakär

Mary; Vi är inga partymänniskor heller men då vi väl gör något, då måste han visa vad han går för..
    Det ligger några bilder på mig och Alfons i fotoalbumet. Där han klättrar, dit ska vi! Och vad tycker ni om min nya korta frisyr?

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 15:16:11 följande:
    Mary; Vi är inga partymänniskor heller men då vi väl gör något, då måste han visa vad han går för..Det ligger några bilder på mig och Alfons i fotoalbumet. Där han klättrar, dit ska vi! Och vad tycker ni om min nya korta frisyr?
    ja vissa killar måste ju visa va de går för..
    jag får svindel bara jag ser på kortet,eller ser de bara högt ut ? :o
    Din nya frisyr passade dig =) vill oxå göra nåt med håret men vet inte vad..men jag ska skaffa färglinser har jag tänkt =)
  • MariaOMarkus

AngelicaJ hehe förstår dig =) jg ska testa med grädde nästa gång

• Barnakär

Färglinser? Till vilken färg? Jag skulle vilja ha bruna ögon och jag hoppas att vårat barn får alfons ögon för dom är så fina! Mandelformade, svarta långa ögonfransar med en jättefin brun färg.. Aaah!

• MariaOMarkus

Vill ha hazelbruna lr gråa..testade gråa när jag va i USA föra året såg grymt ut..
    Är din kille helt svensk ? dum fråga kanske..men såg ut som han va en bladning..får ursäkta om jag har fel =)

• Barnakär

Vertical, som dom hette innan salveo, har 150 leder och är 26 m hög och 55 m bred.

• Barnakär

Mary; Ingen fara! Hans mamma är jugoslav och han mamma är svensk. Han ser svensk ut men ändå inte. Som tur är är han inte lika hårig som han farsa! :D

• MissHellen

Oj vad ni pratar i dag allt bra med alla?

Kom precis hem från jobbet, en hård dag.. Dessutom inte van häller, mina axlar kommer vara döda när vackan är slut

Niccisen, Är du i Härnösand eller?

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 15:23:12 följande:
    Mary; Ingen fara! Hans mamma är jugoslav och han mamma är svensk. Han ser svensk ut men ändå inte. Som tur är är han inte lika hårig som han farsa! :D
    jaa precis,han ser svensk ut men ändå inte =) min kille han är greek =) har försökt lägga in bild på honom men funkar inte :/
Svar på tråden Unga som längtar efter barn