Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Jo ska kolla runt lite efter recept till nästa gång. Ska strax börja med maten så orkar inte kolla nu :P Har aldrig testat med mjölk så vet inte om det blir annan smak men det är gott iaf :P
Mary; Vi är inga partymänniskor heller men då vi väl gör något, då måste han visa vad han går för..
Det ligger några bilder på mig och Alfons i fotoalbumet. Där han klättrar, dit ska vi! Och vad tycker ni om min nya korta frisyr?
AngelicaJ hehe förstår dig =) jg ska testa med grädde nästa gång
Färglinser? Till vilken färg? Jag skulle vilja ha bruna ögon och jag hoppas att vårat barn får alfons ögon för dom är så fina! Mandelformade, svarta långa ögonfransar med en jättefin brun färg.. Aaah!
Vill ha hazelbruna lr gråa..testade gråa när jag va i USA föra året såg grymt ut..
Är din kille helt svensk ? dum fråga kanske..men såg ut som han va en bladning..får ursäkta om jag har fel =)
Vertical, som dom hette innan salveo, har 150 leder och är 26 m hög och 55 m bred.
Mary; Ingen fara! Hans mamma är jugoslav och han mamma är svensk. Han ser svensk ut men ändå inte. Som tur är är han inte lika hårig som han farsa! :D
Oj vad ni pratar i dag
allt bra med alla?
Kom precis hem från jobbet, en hård dag.. Dessutom inte van häller, mina axlar kommer vara döda när vackan är slut
Niccisen, Är du i Härnösand eller?