Barnakär skrev 2007-08-22 15:44:41 följande:
Skrattigtjej: Försöker du få barn men lyckas inte? Då tycker jag snarare att det vore tvärtom. Hon ska fan tänka på situationen! Det är som att vifta med en vodkaflaska framför en fattig alkolist!Dålig stil utav henne! Hon borde fan kunna fatta! Aarg! Nu blir jag förbannad! Störda människa! (ursäkta..)
hej jag och min sambo har försökt i 2.5år exakt i juli nu e det lite mer..
jag har pco och om det e minsta fel på sambon med hamla vi på ifv...
då e det inte så roligt att vara omringad av personer som är gravida hela tiden,..
inget illa mot er gravida, men liksom såna som inte tar respekt..
idag mådde ja extra dåligt pg jag är sjuk och orka inte tänka på barn och magar osv..
det första hon gör TROTS MITT MSN NAMN JAG SOV OCH VAR SJUK..
var klaga på hennes grav symtom och hon om någon borde veta hur det är när folk som är gravida babbla på om gravv grejerna...
ja mena ja bad om lite respekt att bli lämnad ifred lite då och då, för att hon inte skulle ta illa upp när jag någon dag skulle ryta till på msn och be henne dra liksom,,
hon om någon borde fatta hur det är i min sits..
jag tycker det är jätte kulför henne och alla andra gravida..
men jag vill börja må bra och inte hålla på tänka på magar och symtomer osv..
ja vill liksom oxså kunna koppla av vissa dagar och bli respekterad..
inget illa mot henne, ja försökte förklara men hon blossade upp att ja va elak skulle börja se till att allt bli gladare för sådana som är gravida osv..
alltså shit överdriven människa vilket jag trodde vi skulle följas ut, men icke vad folk förändras... just nu har ja inte förståelse för hormoner osv, jag bryr mig heller inte..
tycker man ska ha lite jävla förstånd bakom hormon flödet med..
Liksom så håller man inte på
HON SKREV ÄVEN PÅ MSN NAMNET ATT HON ÄR TRÖTT PÅ AVUNDSJUKA MÄNNISKOR,...
vem fan ha sagt nåt om avundsjuka vist jag är svartsjuk pg hon har nåt i magen ja bara kunde dö för, det känns som de aldrig blir min tur...
men är det andledning att skriva så på msn????
jag blockade henne från msn tillslut och orka inte med henne mera...