• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-22 20:27:59 följande:
    Socionom var jag inne på ett tag jag oxå, men de fanns bara där jag inte ville bo o just då kännde jag att jag inte klarade distans.. Men nångång i framtiden kanske? O vad är friskvårdskonsult då? Nej, jag måste hoppa i duschen, har tänkte te i flera timmar men inte kommit dit Så nu jävlar.. Snart tillbaka
    friskvårskonsulut är en sån person som ger förslag på hur du ska få en bra livsstil..äta och träna rätt

jag funderar på att ta ett bad jag efter jag ätit..hmm
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-22 20:40:39 följande:
    friskvårskonsulut är en sån person som ger förslag på hur du ska få en bra livsstil..äta och träna rätt jag funderar på att ta ett bad jag efter jag ätit..hmm
    Nu är jag nyduschad o lucktar gott haha, handuken på huvudet!

Okej De skulle jag aldrig kunna bli, dom skulle bara komma in i rummet, vända o skratta haha!
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-22 20:49:56 följande:
    Nu är jag nyduschad o lucktar gott haha, handuken på huvudet!Okej De skulle jag aldrig kunna bli, dom skulle bara komma in i rummet, vända o skratta haha!
    skönt och vara nudsychad...nej klart de inte skulle
    men jag tycker de finns så mkt jag vill hålla på med så vi får se =)
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-22 20:54:56 följande:
    skönt och vara nudsychad...nej klart de inte skulle men jag tycker de finns så mkt jag vill hålla på med så vi får se =)
    ja, Jag vill oxå mycket! Och har velat bli mycket när jag var yngre (låter som jag är närmare döden nu haha)!

Men just nu känns dehära rätt
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-22 20:56:23 följande:
    ja, Jag vill oxå mycket! Och har velat bli mycket när jag var yngre (låter som jag är närmare döden nu haha)!Men just nu känns dehära rätt
    va bra att de känns rätt

föresten,hur går de med era baby planer ?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-22 20:59:36 följande:
    va bra att de känns rätt föresten,hur går de med era baby planer ?
    Ja

Skickade ett sms till min sambo precis innan jag visste att jag kom in o skrev, Saknar dej jätte mycket. Men när du kommer hem ska vi baka bäbis

Men jag vet inte, utbildingen är ju på 40 vecker o så länge är man ju gravid Så vem vet.. Innan jag visste om jag kommit in eller inte så sa vi att vi skulle fortsätta ändå! Men vi får se, ska prata med han när han kommer hem
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-22 21:22:15 följande:
    Ja Skickade ett sms till min sambo precis innan jag visste att jag kom in o skrev, Saknar dej jätte mycket. Men när du kommer hem ska vi baka bäbis Men jag vet inte, utbildingen är ju på 40 vecker o så länge är man ju gravid Så vem vet.. Innan jag visste om jag kommit in eller inte så sa vi att vi skulle fortsätta ändå! Men vi får se, ska prata med han när han kommer hem
    jaa ni får prata om de så får du meddela oss här sen så vi vet ahah :D nyfikna som vi är..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-22 21:25:18 följande:
    jaa ni får prata om de så får du meddela oss här sen så vi vet ahah :D nyfikna som vi är..
    Självklart Men just nu känner jag att jag vill fortsätta o försöka Men vet ju aldirg hur lång tid de kommer(kan) ta..
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-22 21:34:36 följande:
    Självklart Men just nu känner jag att jag vill fortsätta o försöka Men vet ju aldirg hur lång tid de kommer(kan) ta..
    jaa ni kan ju försöka och sen om de går snabbt då kan du ändå gå din ubildning väl ?=)
Svar på tråden Unga som längtar efter barn