• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus

nu har jag varit på en promenad 1 timma..hua så skönt det är att röra på sig ibland

• MissHellen

Haha tjejer, ser att ni snackade bröst i går, fortfarande? Hua!
    Men Liiv, Jag ska testa cola flaskan. Jag lovar Själv har jag D om inte större i balnd(?) HÅller med dej om att jag är avis på dom som kan gå utan BH, skulle jag oxå vilja Utan att de serut som dom hänger ne ri knävecken då villsäga

Vad har ni alla för er i dag?

• AngelicaJ

Idag har jag varit på stan med lovelyy, inföskaffat de första bebis kläderna.. Kunde inte låta bli. Brun/vitrandig body, bruna byxor och strumpor till :P
    Sen har jag och pojkvännen spelat bingo på en bingohall här i stan :P Tror jag börjar bli gammal! *hehe* Ne men de e faktist jätte skoj, vi gick plus idag iaf!

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-25 22:16:08 följande:
    Idag har jag varit på stan med lovelyy, inföskaffat de första bebis kläderna.. Kunde inte låta bli. Brun/vitrandig body, bruna byxor och strumpor till :P Sen har jag och pojkvännen spelat bingo på en bingohall här i stan :P Tror jag börjar bli gammal! *hehe* Ne men de e faktist jätte skoj, vi gick plus idag iaf!
    Härligt med bäbiskläder, allt är ju så sött

Ahaa, Vad vann ni då?
  • A flikka

Gah.. ska nog börja dansen igen till hösten.. sitter och kollar "so you think you can dance"

• MissHellen

A flikka skrev 2007-07-25 23:01:36 följande:

Gah.. ska nog börja dansen igen till hösten.. sitter och kollar "so you think you can dance"
    Dansar du?

O dom är så otroligt roliga där! Hur faan vågar dom visa sej? haha
  • A flikka
    MissHellen skrev 2007-07-25 23:03:24 följande:
    A flikka skrev 2007-07-25 23:01:36 följande:Dansar du? O dom är så otroligt roliga där! Hur faan vågar dom visa sej? haha
    jag har dansat i 12 år :). Ja de som inte kan är lite knäppA, men de som KAN är sååååå grymma
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-25 23:07:29 följande:

jag har dansat i 12 år :). Ja de som inte kan är lite knäppA, men de som KAN är sååååå grymma
    Jaha Vad dansar du då?

Haha, ja Dom är inte klok dom som inte kan! Men dom som kan är man ju bra avis på

Såg du killen förra året som även var med i år oxå, när mamma hans skällte ut teamet o hela USA o sa att hennes pojk kunnde minnsan dansa o han skulle visa heeela världen de?! Hua, Såg han inte i år men förra året o jag höll på o skratta ihjäl mej
  • A flikka
    MissHellen skrev 2007-07-25 23:11:33 följande:
    A flikka skrev 2007-07-25 23:07:29 följande:Jaha Vad dansar du då?Haha, ja Dom är inte klok dom som inte kan! Men dom som kan är man ju bra avis på Såg du killen förra året som även var med i år oxå, när mamma hans skällte ut teamet o hela USA o sa att hennes pojk kunnde minnsan dansa o han skulle visa heeela världen de?! Hua, Såg han inte i år men förra året o jag höll på o skratta ihjäl mej
    hAHAhahha, ja jag tror jag vet vem du menar :P. Samma sak med Idol typ. Haha.

Dansar allt från street till balett.Men tänkte ta upp streeten
Svar på tråden Unga som längtar efter barn