• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

Jo förstår dig, men killar tänker inte så långt :P

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-26 14:05:18 följande:
    Jo förstår dig, men killar tänker inte så långt :P
    Nej, dom gör ju inte de Men i bland får jag faktist blommor utan att de är nåe speciellt, fast nu var de ett tag sedan de oxå haha!
  • AngelicaJ

Samma här, underbart när de överraskar en sådär. Så vad ska du hitta på idag då?

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-26 14:11:29 följande:
    Samma här, underbart när de överraskar en sådär. Så vad ska du hitta på idag då?
    Ja helt klart

Nja, Jag håller på o läser körkortsfrågorna o när sambom kommer hem ska vi åka o handla så vi kan grilla Durå?
  • AngelicaJ

ok, så du håller på med körkortet. Hoppas du tar det snart för det är det bästa som finns :P Älskar att köra bil.

Vi ska åka å handla, göra någon mat sen så ska jag försöka få med kalle till stan utan att berätta att vi ska på bio :P får se om jag lyckas. Var prat om bingo så kan ju gå dit och sen dra med honom till bion :P

• MariaOMarkus

Så galet..satt och åt sushi med sambon idag ,tog 8 bitar och man brukar bli så mätt...men jag är fortfarande hungrig

• AngelicaJ

Jasså, hoppas det är ngt litet pyre i magen så du behöve äta för 2 =)

• MariaOMarkus

jaa jag hoppas på att det är så

• AngelicaJ

Det var ju de första symtom jag märkte, att jag var konstant hungrig. Håller tummrna för dig.

• MariaOMarkus

jaa jag kommer ihåg att du skrev att du va hungrig..man små äter ju som mest oxå..då man aldrig blir mätt..

Va hade för symtom sen,efter du plussat ?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn