• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

Gud vad jag har tråkigt, sitter och pluggar samtidigt som jag är inne här. Men det händer inte så mkt på FL dag tycker jag :P
    Känner mig lite duktig som pluggar iaf, det går sakta men säkert frammåt!

Dum fråga kanske, men har ni några tips på hur man gör falukorv i ugn. Mamma brukar ha bostongurka, senap och ost. Men är inte så förtjust i bostongurka =/ Några tips?

• TheLove

jag brukar bara ha senap och ost på min falukorv i ugn... Blir jätte mumsigt

• AngelicaJ

nemen har du vaknat till liv :P
    okej, jo skulle ju funka. Men finns det ingen annan gegga man kan ha i? Eller nån bädd av något slag?

• AngelicaJ

jo jag tycker det e gott men blir lite torrt utan fyllning. Mumms med potatismos å ketchup till. Får nog bli en torris idag. Måste rensa frysen innan flytten :P Orkar inte släpa en massa mat så man får ta det man har !

• AngelicaJ

Hmm undra om pizza korv e gott? :P
    Tomatsås, pizzakrydda och ost. Man kanske ska testa det =/

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-07-24 14:43:38 följande:
    Hmm undra om pizza korv e gott? :P Tomatsås, pizzakrydda och ost. Man kanske ska testa det =/
    låter läskigt *atschu* vad händer idag då?
    Butikslager skrev 2007-07-24 14:26:25 följande:
    Jag har aldrig gjort korv i ugn.. Äre smarrigt?
    Det är jätte smarrigt...
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-07-24 14:43:38 följande:
    Hmm undra om pizza korv e gott? :P Tomatsås, pizzakrydda och ost. Man kanske ska testa det =/
    nu blev jag sugen på det... *asg*
  • AngelicaJ

haha jo jag ska göra det sen när kalle kommer. Blir med tomatsås, lök, pizza krydda och sen ost ovanpå, blir nog riktigt smarrigt.

jadu idag händer inte mycket, pluggat lite men gett upp nu.. är så trött. Sj då?

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-07-24 15:41:18 följande:
    haha jo jag ska göra det sen när kalle kommer. Blir med tomatsås, lök, pizza krydda och sen ost ovanpå, blir nog riktigt smarrigt.jadu idag händer inte mycket, pluggat lite men gett upp nu.. är så trött. Sj då?
    berätta sen om det blev gott... jag är sjuk fortfarande och har ont i magen... Fick kramper när jag va påväg hem från Anton i morse,,, aldrig varit med om det tidigare
Svar på tråden Unga som längtar efter barn