• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    Butikslager skrev 2007-07-26 11:28:04 följande:
    Jag jobbar på ett handikappboende! :) Eller ja, vikarierar.. Har bara två veckor kvar nu.Diska är det värsta som finns. Sa till min pojkvän att jag vägrar flytta ihop om vi inte köper diskmaskin/tvättmaskin. Haha.Idag ska jag åka till Piteå, min kusin har fått barn nyss så det blir dop i Luleå på lördag! Riktigt roligt måste jag säga.
    Ahaa, Trivs du? Jaja, Vad blir de efter derå?

Jahaja, Jag hatar o diska. Så jag brukar sköta tvätten, vilket jag älskar O sambon brukar fixa disken, men nu var de så mycket så jag känner att de är min skyldighet

Ska ni flytta i hop eller har ni bara pratat om de?

O, härligt med dop
  • Butikslager

Jo jag trivs rätt så bra. Jag vet inte riktigt vad som händer, har sökt en del tjänster som personligassistent, men det är ju semestertider och så. Så där har jag inte hört något.
    Så jag vet inte riktigt.

Vi har snackat om att flytta ihop när jag får jobb och det finns nå lediga lägenheter. Här uppe är det fan tre års väntetid på hyres om man inte ska hyra privat. Och att köpa lägenhet är inte direkt någon höjdare. Men vi får se, vi får se.
    Killen har ju fast på bilprovningen och tjänar bra :)

Ja, har träffat lilltjejen två gånger redan. Hon är söt som socker. Rödhårig och allt! :) Hujj, efter helgen lär jag vara mer barnsugen än tidigare.

• MissHellen
    Butikslager skrev 2007-07-26 11:39:49 följande:
    Jo jag trivs rätt så bra. Jag vet inte riktigt vad som händer, har sökt en del tjänster som personligassistent, men det är ju semestertider och så. Så där har jag inte hört något.Så jag vet inte riktigt.Vi har snackat om att flytta ihop när jag får jobb och det finns nå lediga lägenheter. Här uppe är det fan tre års väntetid på hyres om man inte ska hyra privat. Och att köpa lägenhet är inte direkt någon höjdare. Men vi får se, vi får se.Killen har ju fast på bilprovningen och tjänar bra :)Ja, har träffat lilltjejen två gånger redan. Hon är söt som socker. Rödhårig och allt! :) Hujj, efter helgen lär jag vara mer barnsugen än tidigare.
    Okej, Vad vill du bli när du är stor då?
    Vart bor du då förrästen?

Oj, så lång vänte tid! De är ju took länge.. Jag känner inte häller för o köpa en lägenhet, ska jag/vi köpa nåe så vill vi köpa hus

Haha, Bilprovnings "gubbar" brukar alltid vara trevliga Hur gammal är din pojkvänn då? Känns allt fortafrande lika bra?

Man blir ju hur sugen som hällst när man ser smått o hällst magar blir jag heeeelt tookig när jag ser, Hua! vad ska tjejen heta då?
  • AngelicaJ
    MissHellen skrev 2007-07-25 22:47:14 följande:
    Härligt med bäbiskläder, allt är ju så sött Ahaa, Vad vann ni då?
    På sista spelet vann kalle 525, annars var det bara små summor mellan 10-40 kr. :P Jo dom e så himla söta kläderna.
  • AngelicaJ
    Butikslager skrev 2007-07-26 11:25:03 följande:
    Vad ska ni alla göra ihelg?
    jadu, fixa i nya lägenheten antar jag. Finns nog inte tid till annat :P Vill ju få det klart så fort som möjligt.
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-26 12:04:31 följande:
    På sista spelet vann kalle 525, annars var det bara små summor mellan 10-40 kr. :P Jo dom e så himla söta kläderna.
    Härligt med extra pengar

Har ni flyttat nu?
  • AngelicaJ

Nej, de som bor i lägenheten skulle ringa när de blev klara och hade lämnat in nyckeln. Vet inte om hon glömt ringa, men vill inte ringa och verka tjatig. Hon sa ju senast fredag och kan nog vänta tills dess. Men ringer hon inte i morgon så ringer jag.

Nu har jag bokat bio-biljetter till harry potter ikväll =) Ska bli skoj, tänkte överraska sambon. Han kanske inte vill se den men spela roll, tanken som räknas :P

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-26 12:32:18 följande:
    Nej, de som bor i lägenheten skulle ringa när de blev klara och hade lämnat in nyckeln. Vet inte om hon glömt ringa, men vill inte ringa och verka tjatig. Hon sa ju senast fredag och kan nog vänta tills dess. Men ringer hon inte i morgon så ringer jag. Nu har jag bokat bio-biljetter till harry potter ikväll =) Ska bli skoj, tänkte överraska sambon. Han kanske inte vill se den men spela roll, tanken som räknas :P
    Okej, Så i helgen får ni flytta in? Härligt! Vad var de för storlek på lägenheten?

O, Jag vill oxå se den Tänk om min sambo kunnde hitta på de
  • AngelicaJ

Vi flyttar till en stor fyra på 109kvm =) Tanken är ju att våran lille och sambons tidigare son ska få egna rum. Sen är lägenheten jätte fin och har en fin uteplats till oss och hunden!

Kan du inte gjöra det för honom istället då? Det är ju så kul att ge, mycket roligare än att få :P

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-26 13:16:05 följande:
    Vi flyttar till en stor fyra på 109kvm =) Tanken är ju att våran lille och sambons tidigare son ska få egna rum. Sen är lägenheten jätte fin och har en fin uteplats till oss och hunden!Kan du inte gjöra det för honom istället då? Det är ju så kul att ge, mycket roligare än att få :P
    Va härligt Jag vill oxå ha barn o flytta AVIS!

Jo, Men de är alltid jag som gör de Så de skulle vara kul nån gång om han kunnde komma på de själv, bara sädär ändå!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn