• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

Usch låter inge vidare hurru!

Chefen ringde nyss så ska jobba 17-22, så bara sätta fart med maten så gubben har ngt att äta när han kommer hem.

Krya på dig gumman!

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-07-24 15:51:01 följande:
    Usch låter inge vidare hurru!Chefen ringde nyss så ska jobba 17-22, så bara sätta fart med maten så gubben har ngt att äta när han kommer hem.Krya på dig gumman!
    tack gumms, hälsa till Ärnerson om han jobbar kram kram
  • A flikka
    AngelicaJ skrev 2007-07-24 13:57:57 följande:
    Gud vad jag har tråkigt, sitter och pluggar samtidigt som jag är inne här. Men det händer inte så mkt på FL dag tycker jag :P Känner mig lite duktig som pluggar iaf, det går sakta men säkert frammåt!Dum fråga kanske, men har ni några tips på hur man gör falukorv i ugn. Mamma brukar ha bostongurka, senap och ost. Men är inte så förtjust i bostongurka =/ Några tips?
    jag gjorde falukorv i ugn igår . Har krossade tomater, salt peppar och lök runt sen falukorven på med ost (pojkvännen tycler inte om senap :/)
  • MariaOMarkus

Hej hopp..va händer här då?

• AngelicaJ

Ehhm det vart jätte gott med "pizza korv" men jag fick inte i mig så mkt då jag kände mig stressad =/ Så strax blire lite kvällsmat =) Toast och OBOY, mumms!

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-07-24 22:27:59 följande:
    Ehhm det vart jätte gott med "pizza korv" men jag fick inte i mig så mkt då jag kände mig stressad =/ Så strax blire lite kvällsmat =) Toast och OBOY, mumms!
    Jag får prova ditt recept någon dag då
  • AngelicaJ

hehe inte mitt :P hittade det på ica.se eller om det var arla.se.. de sidorna har massa smarrigt. Vad gör du då och vad har du gjort idag ?

• TheLove

jag sitter och pratar med min soalmate på msn... har inte gjort mycket alls idag... Du då?

• TheLove

nej nej... jag och Böcke har ingenting gemensamt alls... jag tror han var lite av en re-banding-thing... han har ju gått tillbaka till sin tjej också... En kille som jag träffat ett par gånger som jag absolut aldrig skulle tro det skulle kunna hända nått med. Han är en kompis kompis... men vi är så himla lika på alla sätt det går... 88:a han också...

Svar på tråden Unga som längtar efter barn