• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-26 14:45:09 följande:
    ok, så du håller på med körkortet. Hoppas du tar det snart för det är det bästa som finns :P Älskar att köra bil. Vi ska åka å handla, göra någon mat sen så ska jag försöka få med kalle till stan utan att berätta att vi ska på bio :P får se om jag lyckas. Var prat om bingo så kan ju gå dit och sen dra med honom till bion :P
    Ja, Jag har inte känns mej motiverat förrän nu. Men nu jävlar .-D Har bokat skrivning o i dag ringde jag o körkortstillståndet, har tappat bort de (men kört ändå ) men nu ska jag ut på vägarna på allvr, så nu känns de underbart! O tillståndet går ut den 1 December, så då måste jag ha tagit de redan Så nu går de med brakande fart! Längtar i hjäl mej nu när jag har börjat

Okej, Hoppas att bion är kanoners Jag får väl hoppas på att den kommer på nätet snart så min sambo i alla fall kan ladda ner den haha!
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 15:44:36 följande:
    Så galet..satt och åt sushi med sambon idag ,tog 8 bitar och man brukar bli så mätt...men jag är fortfarande hungrig
    Sushi? Är de gott? Har aldrig vågat smaka

Ojdå, men du kanske är med barn då! När har du BIM då?
  • A flikka
    MissHellen skrev 2007-07-26 16:24:29 följande:
    Sushi? Är de gott? Har aldrig vågat smaka Ojdå, men du kanske är med barn då! När har du BIM då?
    ååh, jaaa det är ju SÅ gott! Älska wasabi...*mumma*
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-26 16:30:19 följande:

ååh, jaaa det är ju SÅ gott! Älska wasabi...*mumma*
    Jag har inte prövat för jag tror inte att de är nåe gott, de ser ju inte änns gott ut
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-26 16:24:29 följande:
    Sushi? Är de gott? Har aldrig vågat smaka Ojdå, men du kanske är med barn då! När har du BIM då?
    jaa sushi är gott..dock äter jag bara den vegetariska sushin

på Tisdag är BIM..
  • MariaOMarkus

f*n i helvet va killar är smarta..bo man ihop med en tjej tar man fasiken bort gamla kort på sina gamla ragg...

• MariaOMarkus

A flikka skrev 2007-07-26 17:09:06 följande:

AHA! tackså mkt mary :)
    så lite
Svar på tråden Unga som längtar efter barn