• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen

Heeeeej tjejer

Oj vad jag har missat.. Hoppas att allt är bra med alla :)Själv är de kanoners men är lite purken över att de inte blev nått försök för oss denna månad, oxå :/ Hmm! Men nästan månad, då faaan

Såg att ni prata om msn, mitt liv med andra ord haha! HelllenDellllen@hotmail.com om någon känner för de

Mary, Lycke till med testet NYFIKEN!!

• MariaOMarkus

MissH - du är SAKNAD som alltid

hur har du det hos mamma och pappa ? =) djälv är jag oxå hos päronen och tar de lungt..

håller tummarna för er nästa månad då =)

jag säger T....kan ju inte säga ordet då de betyder otur

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-02 00:29:13 följande:
    MissH - du är SAKNAD som alltid hur har du det hos mamma och pappa ? =) djälv är jag oxå hos päronen och tar de lungt..håller tummarna för er nästa månad då =)jag säger T....kan ju inte säga ordet då de betyder otur
    Va bra att jag är derå Min äldsat lillebror har varit på lan o åskan slog ner så vi har inte haft nån datorr (eller jo, mamma o pappas gammla skrot) men inget modem, så lite smått abstinens har jag haha!

Jag har de underbart hos mamma o pappa, underbart! Men har gått o grubblat (o varit lite smått sur) på tt de inte blev nåe försök denna måad, jag som kännde på mej att de kanske skulle bli nått denna månad, Hmm!
    Men jag har de i alla fall jätte bra med familjen o på Lördag ska vi ha fest för mamma o pappa, dom firar 10årig bröllops dag då Så vi ska ha party!

Vad är de för T ord som betyder otru då?
  • MissHellen

Nej, Nu blir de gonatt för min del. Måste ju orka upp i morron De är ju inte så att man får sovmorron ni dehära huset, mamma slutar o jobbar halv åtta o då ska hon fika o dona på, då kliver pappa oxå upp, så klart! Sedan har jag ju tre syskon som inte kan sova länge o absolut INTE kan var tysta eller diskreta(?!) O en hund som vill att man ska vakna o slickar en i ansiktet Hua för storta familjer Nej, igentligen älskar jag de. Så vill jag oxå ha de

Gonatt o sussa sött Får väl se om jag får nån chans o kika in i morron, hårdvaluta på datorn i detta hem

• MariaOMarkus

ett fejk + med preg och mensen kom imorse....dagen börjar ju jätte bra..Noooooooot

• A flikka
    Marylicious skrev 2007-08-02 11:14:00 följande:
    ett fejk + med preg och mensen kom imorse....dagen börjar ju jätte bra..Noooooooot
    fejkplus??
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-02 11:14:00 följande:
    Nej :/ Jobbigt!
  • MariaOMarkus

jaa pregi visade svat svagt + men fick mensen nån timma senare..så nu ska här börjas med minipilller då killen vill vänta 2 år med barn och jag tänker inte bli lessen varje gång mensen kommer...

men kommer dock inte vara inne här så mkt mer..så ni vet

• TheLove

Nej mary vi vill ha digkvar här! Du får inte lämna oss!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn