Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Heeeeej tjejer
Oj vad jag har missat.. Hoppas att allt är bra med alla :)Själv är de kanoners men är lite purken över att de inte blev nått försök för oss denna månad, oxå :/ Hmm! Men nästan månad, då faaan
Såg att ni prata om msn, mitt liv med andra ord
haha! HelllenDellllen@hotmail.com om någon känner för de
Mary, Lycke till med testet
NYFIKEN!!
MissH - du är SAKNAD som alltid
hur har du det hos mamma och pappa ? =) djälv är jag oxå hos päronen och tar de lungt..
håller tummarna för er nästa månad då =)
jag säger T....kan ju inte säga ordet då de betyder otur
Nej, Nu blir de gonatt för min del. Måste ju orka upp i morron
De är ju inte så att man får sovmorron ni dehära huset, mamma slutar o jobbar halv åtta o då ska hon fika o dona på, då kliver pappa oxå upp, så klart! Sedan har jag ju tre syskon som inte kan sova länge o absolut INTE kan var tysta eller diskreta(?!) O en hund som vill att man ska vakna o slickar en i ansiktet
Hua för storta familjer
Nej, igentligen älskar jag de. Så vill jag oxå ha de
Gonatt o sussa sött
Får väl se om jag får nån chans o kika in i morron, hårdvaluta på datorn i detta hem
ett fejk + med preg och mensen kom imorse....dagen börjar ju jätte bra..Noooooooot
Vad tråkigt Marylicious!
Bannlys mensen.
Men bättre lycka nästa gång!
jaa pregi visade svat svagt + men fick mensen nån timma senare..så nu ska här börjas med minipilller då killen vill vänta 2 år med barn och jag tänker inte bli lessen varje gång mensen kommer...
men kommer dock inte vara inne här så mkt mer..så ni vet
Nej mary vi vill ha digkvar här! Du får inte lämna oss!