Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Godmorgon brudar! :)
Här sitter man på jobbet. Är inne på min långvecka. Tio dagar i sträck där fem av dom är tolvtimmarsskift. Fifan.
Har dessutom mensvärk. Hur ska detta gå?
Kram på er! :)
A flikka skrev 2007-08-04 17:28:11 följande:
hihi
Fan vad ni är tysta här! :(
Jag jobbar på i vanlig takt. Idag blir det jukkasmarknaden med två i boendet. Men jag är bara trött och vill hem till sängen med älsklingen. :/
Snackade med min kusin igår som tyckte att jag skulle bli gravid nästa år, för då skulle hon försöka bli med syskon åt sin lilla Ellen som nu är nästan fyra månader! :)
Och en annan kompis, ett år yngre än mig fick också barn i förrgår. Inte lätt när alla omkring sig ploppar ut ungar till höger och vänster. JAG VILL OCKSÅ!
Ni kan gå in och kika kusinens barn på www.D0nnan.blogg.se och kompisens på www.evilberg.se! Dösöta båda två.
Ensam på jobbet, alla sover. Jag måste ju sysselsätta mig med något! Så därför sitter jag och skriver långa obetydelsefulla inlägg här. Hata mig inte. :P
Vi hatar dig inte! Vi förstår dig! Alla runt mig är också gravida eller ska precis föda.. Syrran har BF den 14:e. Det är skit jobbigt, men nu har det äntligen gått över från jobbigt till kul. Jag ska ju bli moster!
Anton har flyttat in hos mig nu och igår var vi och kollade på en katt som vi köpte. Hon kommer hem till oss på måndag vid straxt efter nio tiden. Men då har Anton redan åkt tillbaka till Kvarn (där han gör lumpen) och kommer antagligen inte hem förän nästa helg.
Jag både längtar till imorgon och inte...
Hörni tjejer... nu börjar jag bli lite skrajsen :/.
Ni vet ju lite om min historia (som ser ut som de flestas, "vill ha barn men får inte") Men alltså... så bestämde ju viss hastigt och lustigt att skaffa hund... och jag kan ju inte ha båda känns dem som (iaf inte på en gång). Måste ju tänka lite ekonomiskt. MEN..jag tror jag är gravid nu :|. Eller jag vdet inte. Ska ha mensen imorn.. men jag bara vet att jag inte kommer få den. Har "ont" i magen. Inte molvärk, utan ont. Som... äsch kan inte förklara. Känns ungefär som när jag hade blindtarmen (fast inte lika ont). Det gör ONT om jag trycker ovanför blygdbenet... långt där inne är det ömt. Känner igen den "smärtan" från när jag var gravid sist.
Pratade lite med min pojkvän om det igår, men han blev bara sur och sa att jag hade "lurat" honom.
Usch, varför ska allt hända i fel ordning :/. Vad ska jag göra?
Ska testa mig imorn.
Haha.. oroar mig fast mensen inte ens är försenad.. men det är just det där onda..
Hur blir det med min lilla vovve.. och pengar. Herregud. man sa vara så försiktig med vad man ösnkar sig för det kan faktiskt slå in :/
A flikka - varför ska din kille bli sur ? han vet väl att du inte äter några pills då får han ta sitt kasst om du blir gravis..
får väl hoppas du får din mens imon om det är nu de du hoppas på men oroa dig inte då kommer din mens bli försenad..och du kommer bli mer och mer stressad..
om det itne blir nåt nu så borde ni pratra om ifall du ska börja med pills lr inte..ni är ju två om att skaffa barn..
min kille vet att jag börjat med pills men jagf har varnat honom för minska sexlust å de gillar han inte :P hahah..men så kan de vara
Kunde inte hålla mig så jag testade mig nu
. Negativt, men jag ska göra om testet imorn.
Jo, klart att han vet att "it takes two to tango" men.. ja.. äsch, jag vet ite.Blev bara så orolig nu. Vi har inte haft sex under ägglossningen, för att han inte ville. Han har ej kommit i mig förutom en gång tidigare i veckan typ.. dvs efter min ägglossning.
Men, ja.. ska göra om det imorn.
Skulle vara tacksam att inte bli "dömd"...än
.