• Niinaaa

Stökigt hemma!!!!

Är det bara jag som har så här stökigt hemma??
    Städar & såhela tiden men det är ALLTID grejjer framme som står & skräpar.
    När man ser på alla fina hem som ni visar här så funderar jag på hur sjutton ni får till det!!!
    Nåja spana in mitt stökiga hem

• Svar på tråden Stökigt hemma!!!!
  • LillaMy1984

Känner så igen mig Skrattande Man plockar plockar och plockar. Men ändå bara en evig kaos.

• PetraB

Det där var inte alls farligt tycker jag. Du skulle komma hem till mig du, då skulle du nog känna att du bor i himmelriket :)

• Svallin

Nej du är inte ensam. Vi har åxå stökigt. Undra hur de gör som har barn och huset ser ut som ett museum...?? Kan nån berättà??

om man gör det man alltid gjort, får man det man alltid fått....
  • Matilda86

Gu va skönt att man inte är ensam haha

Ester är mitt lilla monster...världens sötaste monster=)
  • MissKate

Du har ett normalt hem. Det ser ut ungefär sådär hos mig också. Och jag plockar och plockar, men alltid någon våt tvätt som hänger, alltid en hög med stryktvätt som ligger, alltid något att diska, alltid skor som "ramlar" ur skostället, leksaker, leksaker, leksaker.

De som har"kliniskt" kan ju inte göra annat än att städa tror iaf jag..

• MsGlasgow

haha är det stökigt så är jag drottningen av Saba

• Rättfram

Det där var väl ingenting:)

• m0ggan

Jag älskar å slänga saker, på de viset blir de mindre grejjer som kan ligga å skräpa.

städa igenom barnen saker. släng trasigt ge bort eller sälj de som barnen inte leker me.

LOPPIS!

rensa å slänga!!!

• Niinaaa

Jag som trodde det bara var jag   *phu*

• Fiffis

STÖKIGT?????? Vart då?
    Nej du det där var ju riktigt städat och fint om man jämför med hur det ser ut här hemma ibland

Svar på tråden Stökigt hemma!!!!