• Niinaaa

Stökigt hemma!!!!

Är det bara jag som har så här stökigt hemma??
    Städar & såhela tiden men det är ALLTID grejjer framme som står & skräpar.
    När man ser på alla fina hem som ni visar här så funderar jag på hur sjutton ni får till det!!!
    Nåja spana in mitt stökiga hem

• Svar på tråden Stökigt hemma!!!!
  • Niinaaa
    Svallin skrev 2007-07-03 17:53:33 följande:
    Hur många ggr i månaden dammsuger/skurar ni?
    Men vi har inte skitigt på det viset ....bara stökigt
  • Bluescreen

Hoho, här är det också rörigt, mest kläder... jag är TRÅNGBODD, bor med min son i en tvåa så jag har inget eget sovrum. Har prylar till två lägenheter egentligen *s*.

Tycker du har fint hemma, det ser ju RENT ut och det är huvudsaken.

• Ester Bus

Jättefina tapeter i köket... var bara tvungen att flika in, man såg ju knappt oredan när man såg dom fina tapeterna :)

• olpansfamilj

nej, ganska normalt! Men läs karen kingstons rensa i röran och hemmet skiner! Nuförtiden ser hemmet till 95% tip top! Hemligheten finns i hennes bok! Så jäkla bra!

• Svallin
    Niinaaa skrev 2007-07-03 17:56:36 följande:
    Men vi har inte skitigt på det viset ....bara stökigt
    Nej jag menar inte så.. jag menar det som en allmän fråga till de som skrivit svar till dig. Jag var kanske lite otydlig.
    om man gör det man alltid gjort, får man det man alltid fått....
  • Marres Killar

Jag är som du, städer HELA tiden men det ser aldrig städat ut. Men samtidigt har jag lärt mig, om man plockar upp efter sig på en gång, så hjälper det MYCKET. och det viktigaste, att ALLA HJÄLPS ÅT hemma. Ser alltid till att mina pojkar (3&2 år gamla) städar upp och plockar efter sig.

♥ a clean house is a sign of a broken computer ♥ Stolt pojkmamma ♥
  • Ickan

Det ser ut som hemma hos oss. Man ska ju kunna bo också, inte bara sitta o titta på grejerna. Men jag blir irriterad om det är grejer som blir liggande framme länge.

• mamma o dotter

kanske bör skaffa lite bättre förvaring lr slänga saker jag plocker bort direkt när ja använt nåt

• Niinaaa

Det är nog en given plats för allt som saknas. Allt verkar hamna på köksbänken  

Alla kläder verkar hamna på skötbordet

Och sen har man ju hur mkt skor som helst, och eftersom man inte vet vilka man vill ha från dag till dag så måste ju alla stå framme. (nästan)
    Eller hur gör man?

• Bluescreen

Ninaa; trådbackar, lack-hyllor med förvaringsboxar i... iiiinte min starka sida :-S

Svar på tråden Stökigt hemma!!!!