• Niinaaa

Stökigt hemma!!!!

Är det bara jag som har så här stökigt hemma??
    Städar & såhela tiden men det är ALLTID grejjer framme som står & skräpar.
    När man ser på alla fina hem som ni visar här så funderar jag på hur sjutton ni får till det!!!
    Nåja spana in mitt stökiga hem

• Svar på tråden Stökigt hemma!!!!
  • Rokka Jill
    Niinaaa skrev 2007-07-03 14:35:33 följande:
    haha Nääe den bara står där...*skäms*
    men du hade något klädesplagg däri!
    jesså...
  • Lorina

Tycker det ser rätt normalt ut!

• Niinaaa
    Rokka Jill skrev 2007-07-03 14:36:08 följande:
    men du hade något klädesplagg däri!
    Jo när den hamnar ovanpå tvättkorgen så slänger man ju kläderna i badbaljan istället
    tillsvidare liksom...
  • spacebeare

så nöjd att jag städa igår

• enlitenbitkaka
    Niinaaa skrev 2007-07-03 14:33:55 följande:
     Små prylar som ligger & dräller, vet itne riktigt var jag ska göra av allt..
    Släng, släng, släng.....rensa ur garderoberna och jag kan lova att hälften försvinner om du är så hård som krävs. Rensa ur linneskåpet.....använder du gardinerna du köpa -97?? osv. Småpryttlar = släng.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Tjej 83

samma här. nyss plockat o plockat. men de syns inte för allt är där de va innan. lillan går ju efter o kastar runt saker ja plockat upp.
    o i köket då bläääkh.. diskar o diskar men ändå kommer de mer disk så..
    jobbigt. men men

• game set match

Får väl erkänna att jag tycker att du har det ganska så stökigt. :-O Men det ser inte skitigt ut! Och det är skillnad tycker jag.

Vår omgivning tycker att vi är pedanter bara för att vi plockar undan. Men grejen är att om inte jag har någorlunda ordning hela tiden så orkar jag inte ta tag i det och då blir det kaos på en gång.
    Sen har vi en liten kille (och en stor iofs) som har en förmåga att stöka till rätt duktigt X antal gånger om dagen. Men det är bara att plocka undan 1-2 gånger om dagen så att man känner att man kan gå utan att få ont under fötterna.

Det viktiga är att det finns utrymme för alla ens saker. Någonstans...

• Svallin

Hur många ggr i månaden dammsuger/skurar ni?

om man gör det man alltid gjort, får man det man alltid fått....
  • esperando

Ja men gud så ser det ut när man lever i sitt hem. Inte barar sitter ner ut att röra sig!

Svar på tråden Stökigt hemma!!!!