• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • BeccaGrodan

AiramE: ja o när mmin kommer hem har han vart borta i 14... urk.. men men snart snart :)
    sitter o dricker en folköl haha efter att inte ha druckit nått på så länge tycker jag itne längre starköl är gott, smakar bara starkt så jag dricker en 2.8 för jag tycker det är såå gott med öl :) äter lite nötter o tittar med ett öga på friidrotten o slösurfar här, skoj fredags kväll.. Alvin sover sen 19 tiden.. 

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Issa98

Matvarufabriken, där har vi aldrig varit, måste man boka bord där tror du?

• AiramE

I vanliga så måste man boka bord men vi har alltid fått bord även fast vi varit ute i sista minuten, nu vet jag inte efter som det är semestertider.

www.matvarufabriken.com

Kolla deras meny, mums

• AiramE

Beccagrodan, sover eran lille hela nätterna?

• BeccaGrodan

Airam: näe man han brukar sova från 19 till typ 2-3 sen till typ 4-5 o efter det 1-2 timmar till...  tänkte du på ölen jag drack eller?
    men tänk va skönt det hade vart om han sov hela nätter :) jag är dock rätt nöjd iaf för mellan 3-5 månader vaknade han typ varannantimme hela nätterna, det va ju mindre skoj

• AiramE

Nej absolut inte på ölen *skratt*. Tänkte mer på om någon hade turen som hade ett barn som sov hela natten Norah vaknar fortfarande 1 gång per natt och hon är 2 år....

• BeccaGrodan

AiramE: ja oki haha för så fort man säger här på fl att man dricker nått om än med lite alkohol i så brukar det bli väldigt mycket moralpredrikningar

ja nä hela nätter har vi då inte här heller :)

• AiramE

Beccagrodan: Jag vet! Jag kan bli galen på vissa moralpredikningar så jag brukar hålla mig borta från vissa trådar

Såg du när han blev träffad av spjutet på friidrottsgalan? Uh vad hemskt!!!

• BeccaGrodan

AiramE: ja folk är inte riktigt kloka

ja fy det va läskigt...

bara för att jag sa att han brukar sova till 2-3 vaknade han nu efter bara 3½ timme, jaja jag lyckades få honom att somna om snabbt iaf ....

• AiramE

Man går förbi Norahs säng eller tittar dit flera ggr nu, känns konstigt att hon inte är hemma. Jag har så svårt att lämna bort henne över natten...

Svar på tråden Sollentunamammor!!