• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • AiramE

Nej nu ska jag ta och logga ut mig och lägga mig i soffan och njuta av lugnet

• BeccaGrodan

noodle: ja oki.. haha jag tyckte det va rätt komiskt att jag ens kom att tänka på det när jag åkte där :) själv är jag uppvuxen i edsviken inte så långt därifårn...

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • noodle

Åh, edsviken är ju inte dumt.. har städat ett par lyxvillor där några gånger :)

• Issa98
    BeccaGrodan skrev 2007-07-13 23:00:14 följande:
    noodle: ja oki.. haha jag tyckte det va rätt komiskt att jag ens kom att tänka på det när jag åkte där :) själv är jag uppvuxen i edsviken inte så långt därifårn...
    vart i edsviken är du uppvuxen? jag är uppvuxen i helenelund och gick i helenelundsskolan, gick du där?
  • BeccaGrodan

Noodle: jo det finns rätt fina hus där.. bodde där tills jag va 17..., har oxo städat ett gäng hus där :) haha..

Issa98: aha jo jag gick i helenelundsskolan 1-9an.. vilket år är du född?

• BeccaGrodan

issa98: missade att svara på vart i edsviken jag är uppväxt.. fast vet inte hur man förklarar det.. borevägen bodde jag på om du vet vart det ligger, tvärgata till Alvägen som ju är rätt lång...

• Issa98
    BeccaGrodan skrev 2007-07-13 23:16:19 följande:
    issa98: missade att svara på vart i edsviken jag är uppväxt.. fast vet inte hur man förklarar det.. borevägen bodde jag på om du vet vart det ligger, tvärgata till Alvägen som ju är rätt lång...
    oki då vet jag, inte så långt ifrån Eddavägen där jag växte upp (tvärgata till nyodlingsvägen)
  • BeccaGrodan

issa: oki jag är född -78 så då är du ju 3 år äldre än mig.. du kanske gick i min fadderklass? ;) haha.. ... den enda jag vet namnet på som nog är född 75 o gick i helenlund är Tomas Stors (han gick nog i min sk fadderklass), hans mamma o min mamma är nämligen gammla klasspolare o umgås fortfarande annars har jag ingen koll...

Svar på tråden Sollentunamammor!!