• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • noodle

Beccagrodan låter som en jätteskön fredagkväll! :)

Håller med om moralpredikningar, ibland blir man bara trött av att läsa trådar här.

Håller friidrotten fortfarande på?

• BeccaGrodan

AiramE: vem barnvaktar? ja det måste kännas konstigt vet inte när jag kommer klara av att göra det första gången... :)

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • BeccaGrodan

Noodle: ja jag menar jag sitter ju inte här o super ner mig
    japp den håller på...
    bor du i ett brunt hus?

• AiramE

Farmor barnvaktar. Det är ju inte första gången. Men hon sov borta första gången när hon var över 1 år.

• BeccaGrodan

AiramE:mm ja det lär nog dröja ett tag innan det blir övernattning hos någon annan här men så är han ju bara 6 månader än.. inte för att jag tror att det skulle va några probs egentligen för hans del men jag skulle inte klara det

• noodle

Beccagrodan nej i ett rött, men huset mitt emot vårt är brunt med blåa knutar. :) Och nej, att dricka en 2.8a är knappast att supa ner sig ;)

• AiramE

Det var så här. Norah skulle ha klarat det galant med det var mitt blödande mammahjärta som sa ifrån

• BeccaGrodan

noodle: ja oki för jag tyckte du sa i tråden att du bodde mittemot hersby bistro o det kom jag att tänka på när jag åkte förbi där igår o det huset jag kommer ihåg att jag la på minnet va brunt med blåa knutar :) hehe..

nä inte riktigt..

AiramE: mm det är nog så i många fall :)

• noodle

Ja det är verkligen jobbigt att lämna bort första gångerna. Jag har fortfarande problem första kvällen utan Felix hemma, då börjar jag nästan gråta bara av att tänka på att han inte är hemma. Men sen andra kvällen (om han är borta lite längre) så brukar det kännas lite skönt att slippa vara mamma för en stund :)

• noodle

Beccagrodan ja då var det våra grannars hus du la märke till :) Vårt är ganska gömt bakom stora lindar. Men ser du en skräpig tomt med barnleksaker på så är det vår ;)

Svar på tråden Sollentunamammor!!