• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • AiramE

Hon fyllde nyss 2 år Stora tjejen som hon själv säger...

• Ankan1982

hejsan..
    vad händer för er alla i det fina vädret då?

• AiramE

Just nu händer det inte mycket. Men har varit på stan med sambon idag och ätit frukost där inne medan Norah fortfarande var kvar hos farmor. Sedan gick jag lite i affärer medan sambon satt på olika bänkar och vilade sitt ben emellanåt. Han har ju som sagt slitit av sig hälsenan Sedan åkte vi och hämtade stora tjejen och farmor och drog till Djurgårdsbrunnskanalen och drack kaffe och åt glass och kollade in alla snygga båtar. Så nu är det soffläge för både sambon och mig och Norah ligger i sängen och ska sova. Vad har ni själva gjort idag?

• Ankan1982

låter kul det "AiramE"

Vi har varit i sollentuna C idag för att sambon skulle klippa sig. Sen gick vi till stinsen och handlade på Vinn..Efter det gick vi hem i det fina & varma vädret

Imorgon ska vi försöka gå till min mamma och klippa mig och sonen

• BeccaGrodan

här har vi inte gjort så mycket idag, va en sväng till ica maxi o handlade lite o sen va min bror här o åt middag..
    i morgon ska vi göra ungefär lika lite.. rätt skönt då vi i 2 veckor har haft fullt upp varenda dag eftersom jag ville att tiden skulle gå fort

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Ankan1982

vad var det du ville att tiden skulle gå så fort för då? "BeccaGrodan"

• AiramE

Kollar ni på Victorias födelsedagskalas på ettan. Johan Glans och David Batra är konfrencier, de är ju såååååååå roliga!!!

• BeccaGrodan

ankan: min man är bortrest o jobbar han åkte den 2/7 och kommer hem igen på måndag kväll...

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Ankan1982

nej jag kollar inte på det sambon kollar på nåt me Steven seagal

Svar på tråden Sollentunamammor!!