• A lie

*Välkommen hit! :-D

Kikar in en liten stund innan solen når balkongen... Och i väntan på att maken vaknar, vill åka och köpa färg till sängen NU!!!

Liten: skönt att vara på plats kan jag tro

Meh: Lite skillnad är det allt på magen och så mycket den ploppat till förra bilden behöver den nog allt vila lite

Själv ser jag fortfarande fötterna, eller ja tårna utan att böja mig fram, men så har jag stora fötter också

• A lie

.. så nu ligger en "förebild" på sängen i mitt galleri - kom gärna på tips om målning etc...

Svärfar sa i torsdags att jag var rund i ansiktet... så kanske börjar samla på mig vatten jag med?? Annars är magen verkligen alldeles glansig och klotrund nu - rätt cool - kanske skulle ha fotat den med v 31 idag ju...

• A lie

ABSTINENS!!!!
    Men nu funkar det ju igen

Tycker också den grå färgen på sängen var fin, men... INTE mönstret, samt att den var så jättesliten, hela övre kanten var färgen så bortsliten att träet var bart och bvehövde verkligen behandlas för att ingen skulle göra illa sig + för att hålla... Förälskade mig i en vårgrön färg i färgaffären igår och... trot eller ej då jag började slipa sängen och upptäcker att den första färgen på den var just den färgen - det undermedvetna eller??

Här är en till där magen bara växer frammåt, men tycker det är ganska skönt, annars skulle jag inte kunna ha mina byxor... Mamatröjorna sitter konstigt, men tror inte de skulle sitta bättre om jag vore bredare, mer som de vill att magen ska fortsätta ännu mer frammåt Och nedåt...

• A lie

Idag har vi varit på vårt första familjeutbildningsmöte. sammanfttning: Hon som hde det var virrig - nervös??- och började redan 14.55 undra var alla var... OK så många kom inte var bara 9 av 18 där (4 par och en som inte hde killen med denna gången...). hela träffen kändes seg, tror vi skulle klara av samma innehåll på max halva tiden... Men kan ju hoppas det blir bättre sedan. Hon läste en bok från typ när en annan föddes om en förlossning, mådde lite illa när hon pratade om instrument som en virknål för att ta hål på fosterhinnan och när hon pratade om att klippas var Jim tvungen att gå ut för han mådde så illa... Sedan var det förlossningsfilm, denna blev jag mer positivt berörd av tack och lov, hade ju trott att filmen skulle få en att må värre än boken men nej... Efter filmen var det bara slut, ses om en vecka.. jaha var väl nu som alla frågor ploppade upp i allas huvud, eller?? Nåväl, får väl ge det nästa gång också och se vad det ger... sedan är det besök på förlossningen om två veckor...

• A lie

GRATTIS lilaki och nessie Håller tummarna för att ni klarar av uppkörningen också snart Är ju en enorm frihet att ha körkort, även om man inte kanske har bil så är det alltid lättare att även låna/hyra en sådan än att behöva hitta någon som kan köra en så fort man ska dit det går dåligt/ingen kollektivtrafik eller ska handla mycket etc.

• A lie

Bonanza: Låter som vissa beskrivit förvärkar... men är ju själv förstagångsgravid så vågar inte uttala mig egentligen...

• A lie

Bonanza; Vissa säger så, andra inte, tror det beror på.. Som Bm på föräldrautbildningen sa igår (har jobbat på förlossningen massa år) - är man orolig är det bättre att ringa förlossningen en gång för mycket än en gång för lite...

• A lie

Börnen: kul med shopping Vi var på barnenshus idag vi med och fick visning av babyskydd i bilen - som jag misstänkte funkar bara acta graco med bas i mitten bak (kort bälte och inga isofixfästen) och vill helst ha stolen där då det är säkrast... fast tyckte basen satt lite slangrigt, men det skulle inte vara någon fara sa hon... Lär väl bli en sådan bara vi kan enas om färg

• A lie

triump; Låter jättefint, vill osså fota magen i studio...

nessie: säger som börnen... brukar locka med de andra affärerna i samma område... och så ikeas köttbullar till lunch, dem gillar han.. fast han gillar att gå på ikea med - men i raketfart så man bara hinner se det han tycker vi är där för...

• A lie

Här står vågen på +13kg sedan i somras (+12 sedan inskrivningen) men det sitter mest på magen och lite på rumpan så... hoppas det försvinner lika lätt som de kommer

Hade lovat maken en FL fri dag eftersom det är hans disputationsdag (blev ekonomie doktor vid lunch) men han sover så gott i soffan så... vad gör man?? Nåväl ska nog hinna fira lite i kväll. Hade eg bokat bord på asiatisk restaurang som överaskning, men så sa han i tisdags att han absolut inte ville ut och äta, så det blir hämtmat och två nya DVD filmer här hemma i stället...

På tal om DVD, TRIUMP var köpte du Yogafilmen?? Vill också ha en sådan nämligen...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D