• A lie

*Välkommen hit! :-D

kikar förbi och kramar om lillaki, lillinda och om fler känner att de behöver...

Stressar vidare i mitt megatempo, som förr skulle kallas segt

• A lie

hm, är det tredje trimesterns krämpor som börjr göra sig påmind i tråden

• A lie

lillinda. tänkte att första trimestern var alla så trötta att de inte orkade skriva, så bara en förklaring till segheten i tråden - och inget jag vill tro på

• A lie

nessie: tänk att vi alltid ska vara pigor då de är dödssjuka (=förkylda) , men när vi gnäller lite i onödan (=lika förkylda - minst) så finns där sällan några drängar... fast min har blivit riktigt duktig nu under graviditeten .-)

ha: På tal om slut i kroppen.. Var ju i Oslo nu i helgen och blev så otroligt slut i ryggen efter fyra timmar UTE på stan i blåst och -4grader att jag mer eller mindre bara grät då vi kom till hotellet. La mig på sängen, men det hjälpte ju inte.. tillsist blev jag lite irriterad på maken som iof sig bara försökte vara snäll men.. och tog min kudde med mig in i badrummet. La den mot väggen mitt emot toan och så la jag mig på hårda golvet med benen i nittiograders vinkel upp på toastolen. detta var det skönaste jag varit med om på länge!!! golvvärmen i klinkersen gjorde susen... så har man ingen värmedyna eller vetevärmare finns andra sätt för trötta ryggar

• A lie

lill linda. kanske är det kisel och magnesium och allt vad man nu ska äta för att slippa sendrag i dem? - farm för mer (o)vetenskapliga bevis att godis är nyttigt

• A lie

marstös: grattis i efterskott

• A lie

lilaki: jag har gått upp 12 och vill verkligen inte gå upp mer... fattar inte var de hamnat heller, för så stor är inte varken magen, baken eller brösten och allt annat är i normala storleken...

• A lie

lill linda: ja men ska ju gå nu efter en tid med dötid på jobbet. Bara maken ringer och säger att han handlett klart...

• A lie

ickelpicka: skulle vilja se hur en gravid gollum ser ut Är absolut inte avis på dig som bara har en madrass på golvet, måste vara svårt att komma upp från den dessutom...

är sur på mig själv just nu... Stressade gärnet till en kurs i V-ås idag som eg var kl 9.00, men jag hade annat på morgonen och meddelade till hon som har kursen att jag skulle komma till tio. maken var snäll och skjutsade mig så jag kom till 9.45 (hade kunnat ta bilen själv iof sig, men trevligt med sällskap...) Väl där var det helt andra personer i salen. jag hade tagit fel på dag, kursen är i morgon... suck!!

Nåväl fick en vända på ikea och maken fick kolla lite soffor som han ville

Nu ska jag sova middag, vovven ligger redan och väntar under filten

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D