lilaki: Nä vad synd, men är väl bara att ta nya tag...
Tack missisola, fick faktiskt tag på dem och fick samma svar.
Liten: Tror att ickelpickas teori kan stämma...
Idag har mycket, var med maken och diskuterade framtida tjänst/löneförhandlade i V-ås (han jag tog hunden på en promenad) sedan var vi i div affärer vilket resulterade i ny blazer åt honom +strumpor x6 och nya vårskor åt mig
For förbi hallstahammar (maken är därifrån) på hemvägen för en hundpromenad i det vackra vädret. Träffade på makens gamla 1-3 lärare som minsann kom ihåg honom väl, skulle veta allt... beräta massor om när han var liten och hans hund då.. och bara hon såg magen sa hon _ det är en pojke, lova komma förbi här och berätta om jag har rätt... - lite skoj...
Sedan var det BM besök. Alla värden jättefina bebisen växer som den ska och verkar må bra etc. hade två frågor 1. föräldrautbildningen - börjar mån 4/4 15-17 2. vattengympa för gravida. Är på måndagar från v 30 (4/4 för min del då påsken är fri från gympan) finns två tider att välja på och båda är så de krockar med föräldrautbildningen - Suck, snacka om dålig planering... Så vattengympa lär det inte bli mer än några gånger i maj