Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

ja du går in på hm & rowells shop.

• lill linda 82

Neee.. nu blir det kvällsfika o sen nattar jag ner mig. Får väl se hur mkt jag får sova inatt innan kissturer o mensvärk sätter igång..

Natti på er alla!

• lill linda 82

Appropå svällda fötter...
    (såg att det va nån som skrev om det i tråden nyss)
    Kika in mitt galleri, sådär svällda är mina ben o fötter varje dag... kan ju se skillnad på höger o vänster fot, den högra är så hyffsat svälld där men den vänstra är så svälld att det knappt går att gå på den...

• lill linda 82

Mmm...skumt att man kan bli så svälld om benen o fötterna. Massage får jag nästan varje kväll... såå skönt!

lilaki: jajjemen, både bröstkorgen och tuttarna har blivit större, fick köpa en strl skörre bh iförrgår för att den jag har nu börjar bli för liten. Tycker det är jobbigt när den klämmer åt så mkt runt om. Tycker även att revbenen har blivit flyttat på sig så bröstkorgen är inte liksom rak som den var förrut, utan revbenen står lite huller om buller och känns tjockare (?!)

• lill linda 82

A lie: Nää.. dom ser nästan ut som små knubbiga bäbisfötter.. Fast dom är inte lika mjuka o goa som dom.. Mina är som elefanthud nu ungefär... stela o hårda.

• lill linda 82

missisola: Ja, jag klarar av att gå, men jag kan knappt böja tårna varken framåt eller bakåt, inte heller spreta med dom, Är ju svälld på sidorna oxå så sidled är inte heller så skönt att vinka dom. Vad ska jag kunna säga, hm.. det är ungefär som att gå fast inte kunna böja dom ordentligt, man får stappla sig fram..Känner sig som en gammal gumma.. Trappor är nästan skönast att gå sidled eller baklänges. Känns som man är stelopererad.
    Ja, dom är hyffsad på morgonen, men efter 30 min uppe på fötterna så är dom lika svällda igen.

Lena A: jag har normalt 70A, men ökat till 75B nu, så jag köpte en 75C amningsbh på lindex. Den passade precis, kan få ner ett amningsinlägg i den o har ändå lite att växa i.

• lill linda 82

vonkis: ojojoj nu skräms du nästan... var snurrig i huvudet hela kvällen igår, idag känns det bättre som tur är. Ingen huvudvärk. Hade jättefina värden i måndags då jag va till bm. Däremot svider det i ögona, känns som att jag är väldigt torr om dom, men det tror jag är allergi. Eller jag hoppas det ialf.

• lill linda 82

vonkis: ja precis.. låter bra det. Men börjar jag må dåligt ska jag nog kolla upp det.

Jajjemen, det är förvärkar...här är en som sliter med dom natt som dag. Trodde man skulle komma undan "mensvärken" som gravid, men icke då..!

• lill linda 82

meh: prova en... tror anette surrade om att man ska kunna lägga en hand innanför, då är den ungefär lagom, växer dom ännu mer är det ju bara att sambon får åka o köpa en större..

Tiihii... håller på att ladda hem den där serien som ska gå på 5:an (eller var det 3:an??!) "The 4400"...tänkte att jag ska ha nåt att göra om jag ändå ska ligga i soffan med benen högt....

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D