Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Ursul: jag börjar verkligen fundera på om jag orkar med 4-6 veckor till av sånthär...Håller alla tummar o tår att kotten vill ut snart. Förstår att det måste vara jobbigare för dig som dessutom har en liten kotte hemma redan. Får hoppas att förlossningen är nära för dig eftersom att slemmis börjat släppa!

• lill linda 82

meh: åhåå, spännande! Hoppas priset och skicket är fint på den då.

• lill linda 82

Ursul: Skönt, passa på att vila o njuta då.. o unna dig en glass eller 2..

Pyret82: våra magar är ganska lika...ser ut som man stoppat en fotboll under tröjan..

Neee... nu ska jag kika på BB! Kikar in under pausen.

• lill linda 82

A lie: skulle kunna tro att dom menar en sån där "typisk" amerikansk vattenmelon, alltså avlång.. Har oxå funderat på det faktist.

• lill linda 82

meh: hehe ja du... ingenaning. Du har nog mer en basketboll än en melon tror jag..

• lill linda 82

God morgon!

Ickelpicka - åh nu blev jag ju inte mindre fiskesugen så jag såg det där.. får hoppas jag o sambon får en snäll bäbis så jag oxå får fiska lite i sommar.

MossaQ - ja visst är det lustigt, man tyckte att magen var jättestor då, MEN jag hade faktist väntat mig att magen skulle vara dubbelt så stor nu mot slutet.. Men ack så fel jag hade! Var nog lika bra det... *s*

Triump: Samma här.. hade väntat mig en dm snö nu på morgonen, vädergubbarna hade spått det. Men som tur är verkar det bara vara regn o grått. nån mer snö vill jag inte ha! Så det blir inneaktiviteter idag för min del oxå..

• lill linda 82

vonkis: fint det blev...! måste ta kort på min fina hörna oxå sen när mobilen är klar för upphängning..

meh: förstod det...ska ta o göra det där testet igen jag med o se vad det blir den här gången..

missisola: Vilken fin bild på dig, tycker att alla är så smala o fina! Själv har jag knappt några smilgropar kvar, från att ha haft fina kindben och smilgropar till att ha riktigt pluffsiga äppelkinder o dubbelhaka..

• lill linda 82

missisola - Jaa men ändå.. fusk att inte jag får vara gravid-smal juh.. trots att jag vet att det kommer försvinna sen.

Limpis: Lyx med UL...Skoj att kotten fixerat sig o allt..

• lill linda 82

Förresten.. enligt testet hade jag 58% chans att få en pojke..Får väl se om det stämmer eller ej..

• lill linda 82

Min sambo friade till mig uppe på ett berg/snötopp i snöstorm förra våren, sen gick vi hem till stugan o satt o mös i soffan framför brasan o drack skumpa... Riktigt annorlunda o mysigt. Kunde inte blivit bättre faktist. Men vi har sagt att vi ialf ska ha 2 kottar innan vi gifter oss, så mysigt med barn på bröllop tycker både jag o han.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D