Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

triump: du kan känna av ilningar, tryck, hugg, typ knivstick/ känsla. Känns att bäbis borrar sig neråt, att det lixom vrider på sig i underlivet, bakom blygdbenet. Mitt blygdben kändes som det knakade till i ibland oxå. O sen om bäbis träffar nerver o så kan det bli ungefär som att benen viker sig på en, eller att man får frossa. Så upplevde jag det ialf.
    Nu när allt sånt är avklarat så har jag större tryck på blåsan, känner mig kissnödig hela tiden fast än jag redan kissat o så. O sen känns det som bäbis håller på att åka ut ibland, känns som man har nåt där ialf.

• lill linda 82

Björnen - Min kotte ligger precis lika o gör samma saker.. Dom små knäna o fötterna kan verkligen åka runt o trycka både under revbenen, på revbenen och killa en i högersidan på magen. Så mysigt oxå att man känner de små händerna fara o virvla nere i ljumskarna.

• lill linda 82

Brr... man vill verkligen inte kolla ut idag. Det snöar!!!
    Uhuuu..jag som trodde att våren var här.

Inatt har jag drömt om bäbis.Drömde att vattnet gick i sängen o då jag klev upp hann jag knappt av med trosorna innan bäbisens huvud var mellan benen på mig o kom ut som en kanon kula. En pojke...
    O tänkte i drömmen att nu måste jag skynda mig logga in på FL och skriva att jag blivit mamma... (haha..snacka om FLberoende..!)

• lill linda 82

Jaa tänk om det vore så, smärtfritt o allt?? Måste ju haft nån förvärk då kotten kom ut för jag kände verkligen hur det pressade neråt..*s*

Håller med meh, ingen mer snö nu, vi vill ha sommar!
    Låter förresten som radhuset är lika som vårat, vi har oxå ett sovrum nere, bredvid vardagsrummet, o sen 2 sovrum uppe på övervåningen.

• lill linda 82

Sol o vind nuu... Bättre än snö ialf...!

• lill linda 82

Missisola: Samma här...blir så trött i huvudet o seg. Sitter o gäspar hela tiden, fast än jag sovit toppen bra inatt. Var bara upp o kissade 2 ggr inatt...Hallelulia!

Undrar vad jag ska ta o hitta på idag då?? Blir nog varma mackor för min del o kanske sätta mig o börja brodera bäbistäcket, får väl se hur långt jag kommer. Sist hann jag bara kolla på beskrivningen så gav jag upp...Mitt tålamod försvann då jag fick bäbis i magen tror jag.

• lill linda 82

Stackars vonkis förresten... Hoppas det ordnar sig för henne!!

• lill linda 82

Fler än jag som är konstiga i magen nu mot slutet?? Känns som att det enda jag gör hela förmiddagarna är att springa på toa o nr2:a...Varvat med magknip, fastän det lixom inte händer nånting..?! Känns som att man ska exprodera eller nåt...ungefär som då man har världens magsjuka?

• lill linda 82

nova76: har varit på G för mig i drygt 2 veckor då.. Tycker att nångång får det vara nog... Jobbigt om man måste ha såhär ända fram till v42 om man nu har oturen att gå så länge med magen.

• lill linda 82

Liten: Ja, ett himla toaspringande... O förvärkarna gör ondare för varje vecka som går tycker jag. Tar i bak i ryggen så att jag inte vet ibland om jag ska ligga, sitta eller stå. Magen är stenhård så fort jag är uppe o rör på mig, känns som jag trotsar kroppen hela dagarna. O denna mensvärk blir man ju inte klok på.

Hur går det för ursul förresten, ordnade det sig med förvärkarna???

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D