• triump

*Välkommen hit! :-D

joooooooooooooooooooooooooo. tänkte bara att jag är anställd av sthlm stad. vet inte hur de definerad det på lärarförbundet.

• triump

MossaQ det var nog jag .. måste nästan se det innan jag tror det* och tror nog att de kan vara fina, kanske t o m lite lyxiga..

• triump

tur att det verkligen var norska för annars är jag nog lite väl virrig*'

• triump

Missisola bra jobbat och snart börjar Murder City....
    Ha ha synd att ja la den senaste tidningen från lärarförbundet (med medlemsnummret i högra hörnet) i botten på kattsandlåden. och vart sjutton har man förlagt det där lilla kortet... lär bli irra runt städning imorgon..

• triump

godmorgon, solsken och ser att ni är på väg ut till solen alla...

• triump

inne efter en stund i värmen, märker att man inte riktigt orkar sitta i solen... men är nöjd med dagens dos av frisk luft

Vonkis håller tummarna för din lilla bebbe.

• triump

dagens projekt får bli en kort promenad till gb disken, skall nog testa något ny glass, för i år.

Missisola inget kul med blåmärken, och här växer nog mage och pluttis i samma takt. känner ibland ett stort tryck mot brösten, lungorna. Ja det bärjar att kännas tungt helt enkelt.

• triump

Bonanza jag fick hyra TENS när mina foglossningar var som värst. och det gav en viss smärtlindring. och var lätta att använda själv. mitt tips är att kolla upp om det finns att hyra där du bor. Bra kämpat med b uppsatsen

• triump

Bonanza oj, ja de fram lär vara riktigt envisa. sänder lite styrkekramar.

• triump

Signatur var kul med en liten Maj bebis. skickar en massa lyckönskningar till er.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D