*Välkommen hit! :-D
A lie japp !! antar att den heter så, har tänkt inhandla ännu en. och kan varmt rekomendera dem.
sänder en tröst kram till lill linda fötterna ser ut att vara väldigt svullna..
A lie japp !! antar att den heter så, har tänkt inhandla ännu en. och kan varmt rekomendera dem.
sänder en tröst kram till lill linda fötterna ser ut att vara väldigt svullna..
Missisola. skall kika vidare på det. men på fk infon jag var på så sa de att många råkat ut för att få betala tillbax. och att man enkelt kunde skriva en rad på fp ansökan om att man vill drar av lite mer skatt.
saharsa tänker presis som du att TÄNK om det behövs en storlek större??? men vill inte ha nån större bh nuuuuu.
missisola hur får man pengar tillbax av optikern
vill me ha mina vanliga kläder nuuuuu.... har börjat kolla på snygga vår/sommarkläder i orginal storleken och är så sugen på att shoppa något fint, men man vet ju aldrig hur lång tid det tar, har ju t o m fått bredare rumpa och lår....
nessie72 hallo på dig, hoppas att du mår ok trots omständigheterna. de tar väl bra hand om dig på Huddinge
hhhmmmm sahrsa fackavgiften ja, vet inte ens vart jag skall ringa ang den.
Missisola filmer är toppen, sambon är på Globen idag konsert , jag har tänkt bänka mig framför tv:n och kolla på Murder city...
ElinN grekiskt känns super sommrigt
men har aldrig förstått att hockeyn kommer till våren!??
vart helt virrig när alla skrev triumph** vir virrrr** men nu gick det upp ett ljus. ja de bh:arna håller alltid hög klass.
m v h Triump
saharsa samma här
Missisola japp där sa du nått, fniss* kom faktiskt på nicket efter Donald Trump. men la till ett litet i...** långsökt
307 lärarförbundet + 347 lärarförsäkringbetalar jag
var inne och snokade på www.lararforbundet.se/ . hittade något under rubriken statligt anställd - föräldraledighet men förstår inte riktigt..
ang föräldrapenningstillägg?????????