• triump

*Välkommen hit! :-D

A lie skönt att jordgubbs shaken får vara kvar nu...

Vonkis har kikat in på nya skötbordet och det var ju riktigt fint.

Signatur vad kul med shopping tur, har du bilder på G.

Nu är nästa hållpunkt i allmanackan Star Wars, skall bli spännande att se den , trots att jag inte direkt tänkt tälta utanför, men den är efterlängtad.

• triump

Ang bröstpump
    jag kollade på apoteket idag men, känner att jag vill vänta med att köpa en tills man vet att det kommer igång någon mjölkproduktion..

däremot börjar jag bli mer och mer övertygad om att det är bra att ha en bröstpump om pappsen blir solo i några timmar med pluttisen medans man själv är ute och förbränner kalorier...eller om man vill ta vin till maten kan man förbereda med mjölk till plutten.

• triump

Missisola studiebesök glöm inte att anteckna... det är bra med lite fält arbete inför bf.

• triump

ps tack för tipset ang apotekets hemsida, finns nog ett och annat läsvärt där, .
    i city såldes både apotekets egen bröstpump och ett helt avant kitt. det sistnämnda innehöll även nappflasker etc. verkade trots priset ganska prisvärt..

jag skall passa på och tipsa om Lomudal ögondroppar mot rinnande ögon, mot pollen allergi. gjorde susen, har sett helt gråtfärdig ut de senaste dagarna men nu är det slut på tårflödet...

lill linda. jag är osäker på flytningarna, har hört att de kan vara rinniga i slutet, men oandrasidan kan man aldrig vara säker.

• triump

Missisola, jag tror att det är mycket individuellt vilken bröstpump man väljer. ibland får man ju saker att funka för en själv. tror att det är värt att läsa på och känna efter.

och tänk hur gjorde de förr i tiden när inga pumpar fanns, då var det hårdatag som gällde.

Det är viktigt att veta att blivande mammor är en oerhört köpstark grupp och vi är lättpåverkade och vill ha det bästa... men tänk vad är det bästa för mig...och det bästa kan faktiskt vara ett billigare alternativ .

• triump

tjejjer, dags för mig att tillbereda något ätbart innan CSI och tv kvällen börjar. ha det bra och på återsende trevlig lördag kväll på er alla.

• triump

hello tjejer. morgonen övergår till Lunchtid. och jag har ännu inte blivit serverad söndagsfrukost. Sambon sover fräckt vidare och vägrar gå ut och handla.... grr.. har typ ätit 100 bananer...

pluttisen har dessutom varit jätte aktiv i natt, rena partyt.

Missisola nu måste du vila för det kan bli värre, foglossningar är inget kul...

• triump

även här åskar det, vilket innebär ännu sämre odds för att få iväg sjusovaren till att handla MAT....snart tappar jag väl humöret och ja risk finns för träd klättring...

Vonkis finns det någon "reserv" ompysslare som kan vara hos dig i de dagar sambon är bortrest.

• triump

Pyret fin bild kanske lite vågad men cool. ja och framförallt ny tänkande .

Vonkis kan han inte bli kvar hemma då, sambon,. för visst är det så att man känner sig mer trygg av att ha sin andrahälft vid sig.

• triump

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr gissa vart jag är på väg GRRRRRRRRRRRRRRR sambon får ett minuspåäng denna söndag grrr snyft.... skall iväg och handla mat är hungrig.....och ARG...gr

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D