• triump

*Välkommen hit! :-D

grrrrrrr

• triump

Halloj tjejjer, tillbax nu och med ett bättre humör. sambon är förlåten, men han fick betala dyrt. vi åkte iväg och storhandlade så nu är både frys och kyl fulla. så gravida jag inte skall behöva gå hungrig.

MossaQ kul att din förlossningsrädsla avtagit.

lill linda vad mysigt med att inreda baby hörnan.

Pyret om du har långtråkigt så är det bäst att hålla till på FL finns massor av intressanta trådar att läsa och skriva i.

Signatur även här LÄNGTAS det massor. är riktigt nyfiken på pluttisen.

• triump

tjejna tjejjer. läser i kapp lite och mycket har skrivits under dagen.. trevligt. uchan för alla oss med foglossningar. och visst är det komiskt att man inte längre ser hela sin kropp. nu börjar man bli stooor..

Missisola vad skönt att du nu fått heltidssjukskrivning, och se nu till att vila. när det var som värst för mig, fick jag gå till sängs med en alvedon och TENS apparaten

ElinN Grattis till förlovningen

• triump

Missisola av feelgod sjukgjumnasten, hyra i två månader. Fick sluta med träningsprogrammet jag gick på iochmed att det gjorde för ont till sist och TENS var det enda som gav någolunda smärtlindring.

• triump

Bältet lärde mig att börja gå som en snigel.. vill ju gärna ösa på lite och har svårt att känna efter vilka mini steg som var ok. så: visst har det hjälpt och tror nog att det är dags att plocka fram det igen. för har varit ute och gått en hel del de sista dagarna och smärtan kommer direkt tillbax.

TENS kostade grundhyra ca 250 och därefter 100 kr i månaden. Den hjälpte när foglossningarna lett till muskel knutar i rygg och ichiasliknande smärtor i rumpa lår...

• triump

A lie vist smittar du av dig allt nu iochmed solsken och allt längtar men efter simhallen.

Missisola museer, fika men kompisar, plantera blommor, trakasera sambon på jobbet tusen samtal och om jag har riktig tur så lunchar vi ihop. Ett och annat besök till IKEA, FL, och vissa dagar blir det till att VILA. Kan tillägga att jag också hoppas på att komma in i en läsaperiod för då skulle man lätt få dagarna att gå.

Dessutom är man lite fummlig så man kan lätt tillbringa en timme med att först slafsa ner, tex tappa en kopp te och sen tvingas städa undan och då av ren klumpighet välta en kruka...och vips så har det gått nån timme

NJa när foglossningen sitter just där, är det bäst att verkligen vila och gå små steg. men man kan ju ta TENS högt vid låren, dvs om det strålar nedåt.. men jag tror tyvärr att det bästa verkligen är att vila och ABSOLUT INGA TRAPPOR.. lika bra att vänja sig vid kissluktande hissar..

• triump

Missisola. ja du ser dagarna kommer gå i ett nafs, och ett tips är att planera in VILA, för min första vecka som sjukskriven så tror jag att jag överaktiverade mig för det vart bara värre.

• triump

Godmorgon. har sovit gott men fingrarna är svullna. blääh för att samla på sig vatten. hadde sån lust att grejja med allt möjligt men ännu går det knappt att greppa något. får ta och dricka massor av vatten.

• triump

saharsa lycka till med MVC besöket

• triump

jag tror att även här studsas det fram snart
    idag är en sån dag då tiden fram till bf känns oändligt långt borta, är nu i v 33+2 och det är ju massor av veckor kvar.

Extra rastlös blir jag av att jag verkligen lovat mig själv att ta det lungt idag. dvs sitta i soffan. men det enda jag ser är massor av damråttor och vill helst hugga tag i damsugaren och göra mig lite nytta.. men. icke...
    söker mig därför till fl

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D