• triump

*Välkommen hit! :-D

Börnen ang godsaker.
    mmmm kanske skulle berätta att jag klämde i mig inte bara en utan två prinsesstårtbitar idag.. pluttisen och jag fikade ihop

• triump

inväntar med spänning på ett recept, även jag.

• triump

tackar låter ju super gott.

• triump

godmorgon. jag tror att det blir en varn dag idag. kan man återgå till glass ätandet igen, gjorde en avstickere igår och klämde i mig prinsesstårta.

ElinN bebispirr mitt i nattten inte undra på att man blir lite trött.

• triump

Vonkis skönt att du är heltidssjukskriven numera och varva ner ordentligt.

Lena A tack för väckningen.

meh hittar ingen BB-väska på 4mom, har kikat. och vet inte hur den är.

saharsa nej ingen plastad frotte i vår säng, doch i vagnen och senare även i spjälsängen.

• triump

halloj tjejjer solsken
    har gått massoor idag så boka in mig hela imorgon, här framför pc:n och fl...för kommer och har redan ont av foglossning....

substance vilken jobbig expedit, buuuhh

Lena A trots att de i princip läste innantill på fk:s infokväll så tyckte jag att det var givande och passa på att ställa frågor för de bör ju ha svaren iallafall.

• triump

glömde säga Liten hoppas att värdena ordnar sig så du slipper bli inlagd, håller tummarna

• triump

glömde även säga Missisola flitigt räknat, jag skjuter ännu på csn blanketterna, men det var bra att du sa det där med skatten. det är bra att skriva i på fp ansökan att man önskar att de drar mer skatt. för vem vill bli återbetalningsskyldig. buuhhuu..

• triump

Missisola jo jag har e-leg. har kollat uppgifter står ännu inget ang sjukskrivningen däremot finns allt inför fp ansökan redo. har inte tänkt på att kolla skatten där, men skall genast kika.

MossaQ menar du riktiga snäckor

• triump

saharsa även jag har köpt den från twilfit, tycker den känns super bra, testade även h&m;s men de vart så knasiga efter några tvättar. inte lika "elastisk" som den från twilfit.

Mina bröst har redan vuxit och när man ändå var i behov av bh så var det lika bra att slå till med en ammningsbh,. hoppas att de inte växer sååååå mycket mer för då lär det bli frammåt tungt

Missisola kikade på fk 28% drar de, bör alltså be om ökat skatteavdrag.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D