Sjukdomen "Lichen"..
Hejsan!
Jag undrar om det finns någon här mé Sjukdomen:
Lichen-Sclerousus?
Hejsan!
Jag undrar om det finns någon här mé Sjukdomen:
Lichen-Sclerousus?
Tydligt är ju att det finns olika "Lichen" ju &..
En annan salva min Läkare rekommenderade heter Initiyol...
Eftersom att använda Kortisonsalvan hela tiden försvagar ju slemhinnorna
Var hos Läkaren idag igen &...Det blir Op för min del
♥ Kram till Er alla ♥
Hej tjejer.
Idag hade jag min tid på sesamottagningen...Tydligen är det inte Lichen jag har längre, den har gått över. Nu är det tydligen Vestibulit (!?!?!). Vad är oddsen för att man har båda sjukdomarna?!
Jag känner mig helt tom. Det finns ingen behandling för Vestibulit...
Kul: Googla på det så får du fram flera sodor
Skönt att det inte var "Lichen" iallefall,fsat...Förstår att du har besvär vänner ♥ Kraam ♥
Kul ? det var trist med vestibuliten Vad innebär det mer förutom smärtorna? Är de kronisk eller kan det gå över precis som lichen gjorde för dig?
Det är verkligen en ny kunskap för mig det här med att liche kan vara övergående, det är ju flera stycken som fått diagnosen och sen blivit bra igen. Jag som i alla år gått och trott att får man det en gång har man det livet ut... Det är ju faktiskt lite hoppingivande. Inte för att jag tror att det skulle bli så i mitt fall...
Jag kan inte ha sex för att det gör så djävulskt ont alltså.
kul: "lichen" kan inte försvinna
den är kronisk!
Tack, Kul ? det vore nog något av ett mirakel om jag plötsligt blev frisk Men hoppet är, som bekant, det sista som överger en!
Mm, har förstått att det är nästintill stört omöjligt att ha sex när man har vestibulit ? förbaskat tråkigt. Hoppas att det är snabbt övergående för din del och att du har en kille som har stooor förståelse för dig. Det kan nog hjälpa dig i ditt tillfrisknande om ni ser på det här som något som ni går igenom tillsammans. Min make är ett otroligt stöd för mig och månar om att jag ska må bra ? det gör jättemycket!
Sex VA´ é dé??
Må såå gott tjejjer ♥ Kramiz ♥