• annmi

Sjukdomen "Lichen"..

Hejsan!
    Jag undrar om det finns någon här mé Sjukdomen:
    Lichen-Sclerousus?

• Svar på tråden Sjukdomen "Lichen"..
  • HimlaMilla

annmi:
    Väldigt tråkigt att höra att det såg illa ut. Tänker på dig!
    Tänk om man hade fått byta ut sin kropp mot en annan, det hade väl vart nåt?

Jag har jätteont idag...hudbakteriepencillinet har inte hjälpt nåt och pevaryl hjälper inte heller. Värker, bränner och känner mig panikkissnödig hela tiden...mest för det gör så ont tror jag. Har inte tid hos gynekologen förrän om en vecka så jag ringde gynakuten men dit fick jag inte komma. Hon tyckte jag skulle kolla om jag hade uvi. Var där för drygt en vecka sen å då hade jag det inte, inte på urinodling heller, men hon tyckte jag skulle dit igen och att de då skulle skriva en remiss. Tar ju en vecka innan jag får tid ändå då. Fan vad trött jag är på vården. Ska jag behöva ta ledigt från jobbet igen och gör uvi-prov...som antagligen inte visar nåt...

• annmi

HimlaMilla : Jaa det hade vart nå't..
    En Shop mé Bättre begagnat eller Nytt
    KroppsNytt & Bytt *Hehehe*..

Krya-på-dig-kram!

• CoolaSuperMamsen
    annmi skrev 2007-08-14 12:00:45 följande:
    Supermamman83: Här är länken som min Läkare gav mig..Det finns så mycket "Skit" på nätet & inte alltid seriös tyvärr Ta hand om er allesamman!!*Kraam*
    ser inte länken kan du försöka igen?
    tack det samma kram
    kuckilimuck medecin
  • CoolaSuperMamsen

hej kul usch visst e det jobbigt=(

annmi tack

kuckilimuck medecin
  • Kul
    Supermamman83 skrev 2007-08-14 17:15:37 följande:
    hej kul usch visst e det jobbigt=(annmi tack
    Ja det är jättejobbigt. Men mitt går i perioder. Har varit "frisk" i 1,5 år men fått problem nu igen.

Men mina problem yttrar sig inte i klåda som det verkar göra för många andra.
    Mitt problem är att jag inte kan ha sex, inte tampong eller något sånt. Det gör så fruktansvärt ont, trodde först att det var vestibulit! Fick min diagnos för drygt 3 år sedan.
  • annmi

Jaa fast just nu är min Cancer värre som spridit sig Till Bäckenet mm
    joo visst är mitt "Lichen" svårt nu då jag måste in på Op för att Skära bort det,men...

Har än så länge Huvét upp..fötterna ned &..fortf INGEN svans

• annmi

Kul: Du borde gå till din Läkare & be om mer hjälp om du har sådana problem tycker jag för...
    Enligt min bör man ha sex för annars skrumpnar det & blir mindre & kan växa ihop,men...
    Förstår dig...Det gör ont! Själv använder jag emlakräm för att få bedövning..

Själv är jag helt förstör där & har gjort återställar op mm..Inget kul alls!

Men denna "Lichen" finns i olika varianter & som svamp mé skrev ju någon här.

Svar på tråden Sjukdomen "Lichen"..