Joel Bitar
Vad tyckte ni om Joel bitar?
Alla jag pratat med hatade verkligen den serien. Antingen var de rädda för Joel, eller så tyckte de han var allmänt hemsk.
Vad var meningen med denna serien egentligen?
Vad tyckte ni om Joel bitar?
Alla jag pratat med hatade verkligen den serien. Antingen var de rädda för Joel, eller så tyckte de han var allmänt hemsk.
Vad var meningen med denna serien egentligen?
lillrottis
Vem tycker inte att alla är lika värda? Jag ville veta vad andra tyckte om programmet Joel bitar, ett program som jag själv tyckte illa om som barn, då jag tyckte att Joel var en hemsk unge.
Om de inte är likadana, så kan inte alla vara otroligt mysiga och goa. Det är inte bra du skriver så.
Jag är födde 80...och kommer väl ihåg serien.....
Serien mening var nog att informera....men det blev nog mest fel......
Ooops, kollade visst på första sidan, många hade ju redan svarat på hur låten gick. Oj oj...
lillrottis
Jag antar att du tycker alla människor är söta och mysiga då.
Jag förstår dock inte varför du drar upp det är.
Hihi jag älskade det där programmet! Jag var väl kanske 4 år eller nåt. Har för mig att mamma var gravid, för jag ville att min lillebror åxå skulle ha downs syndrom! Tyckte att Joel var så himla söt! Det var min första "kontakt" med ett barn med Downs syndrom och jag tyckte minsann inte att det var nåt konstigt att en del var annorlunda efter det!
Murloc:
Naturligtvis menar jag TV-serien "I en annan del av Köping", men de tror jag även du förstog innerst inne..