• Murloc

Joel Bitar

Vad tyckte ni om Joel bitar?

Alla jag pratat med hatade verkligen den serien. Antingen var de rädda för Joel, eller så tyckte de han var allmänt hemsk.

Vad var meningen med denna serien egentligen?

• Svar på tråden Joel Bitar
  • TessanSessan

Jag är född 86 och tyckte det var skittråkigt.

• Bulsson

kommer du ihåg hur det var förra sommarn? kommer du ihåg alla fiskar i havet? Kommer du ihåg hur det var förra vintern? kommer du ihåg alla stjärnor och strutar, kommer du ihåg när vi var på ett jätte kalas.. nåt sånt :)

Weird One skrev 2007-08-07 19:18:24 följande:

Tanken var nog god.Men många i min generation gör fortfarande narr av programmet.
  • Bei Bei

"Kommer du ihåg när vi bada i havet, kommer du ihåg alla fiskar som simmade runt"

Loviza skrev 2007-08-07 19:18:14 följande:
    jag gillade låten som var till. hur var det nu den gick?
    ♥ Ronja ♥
  • Murloc

Jag är föd 1980, och jag tyckte den var helt hemsk. Jag tyckte att Joel var en riktig hemsk unge helt enkelt. Min man var rädd för honom.

• xxmeyaxx

minns låten osv. men minns inte exakt vad som hände under avsnitten

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • Bulsson

Feel,

Bulsson skrev 2007-08-07 19:22:38 följande:
    kommer du ihåg hur det var förra sommarn? kommer du ihåg alla fiskar i havet? Kommer du ihåg hur det var förra vintern? kommer du ihåg alla stjärnor och strutar, kommer du ihåg när vi var på ett jätte kalas.. nåt sånt :)Weird One skrev 2007-08-07 19:18:24 följande:
    [/citat]

SKULLE VARA
    Loviza skrev 2007-08-07 19:18:14 följande:
    [citat]
    jag gillade låten som var till. hur var det nu den gick?
  • lillrottis

ååå ja älskade att kolla på joels bitar när ja var liten Han var så mysig tycker ja

• ming

Min sambo säger att namnet Joel är förstört för honom, så vi kan inte namnge någon eventuell son till Joel.

Svar på tråden Joel Bitar