Joel Bitar
Vad tyckte ni om Joel bitar?
Alla jag pratat med hatade verkligen den serien. Antingen var de rädda för Joel, eller så tyckte de han var allmänt hemsk.
Vad var meningen med denna serien egentligen?
Vad tyckte ni om Joel bitar?
Alla jag pratat med hatade verkligen den serien. Antingen var de rädda för Joel, eller så tyckte de han var allmänt hemsk.
Vad var meningen med denna serien egentligen?
Jag tyckte att Joelbitar var jättebra när jag var liten. Det skumma är att jag inte förstod att han hade DS jag trode det handlade om en helt vanlig kille Det var faktigst när jag var 16år som jag fick veta att Joel hade DS
Mina vänner talar fortfarande om det...
Lisa
Nej, det förstod jag inte, jag tittade aldrig på det, och det har passerat ganska obemärkt förbi.
Precis, jag tror inte det var någon jag känner som fattade att Joel hade downs. Han var bara elak och jobbig.
Precis
Jag tittade då och då på JoelBitar och brukade digga låten.
Ibland var avsnitten lite trista och ibland helt OK.
Jag hade lärt mig att människor är olika och vissa har olika handikapp, men är lika mycket värda.
Kan tänka mig att det var där "skon skämde" för många barn.
Jag är född 1980. Och för övrigt så döpte vi vår son till Joel i andranamn eller tredje.
Men 4 års skillnad (tänker mellan dig och mig ) är mycket om hur man uppfattar saker och ting , hade jag varit 4 år äldre än vad jag var så hade jag nog uppfattat det hela annorlunda
Kommer ihåg Joelbitar. Tyckte det var riktigt otäckt. Läskigare än både Ika Nord (Ika i Rutan) och mumintrollen (program jag var livrädd för).
haha förlåt att jag skrattar , men Ikas program såg ju ut att vara direkt taget från psykavdelningen faktiskt
Skratta du. Jag är fan skadad för livet pga den där sjuka kvinnans tankespöken