• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • FiaÅkotten

se där... vi byter ut vår gamla trotjänare. Ful gammal plysh med sisådär 30 år på nacken. Inte nedsutten eller nånting MEN ful som stryk så nu har vi köpt en som är mer "vi"
    Hoppas ni hittat nån bättre... men jag förstår inte riktigt varför ni måste byta för att ni fått bebis??? Har ni den som säng eller vad? Nej hänger inte med...

Allt går fort skrev 2007-08-26 21:41:34 följande:

jo jag och gubben älskade den villew inte sälja den men var tvungen för vi kunde inte ha den när vi fick bäbis då den bara är 140 brecd ju=)
  • Allt går fort
    FiaÅkotten skrev 2007-08-26 21:45:30 följande:
    se där... vi byter ut vår gamla trotjänare. Ful gammal plysh med sisådär 30 år på nacken. Inte nedsutten eller nånting MEN ful som stryk så nu har vi köpt en som är mer "vi" Hoppas ni hittat nån bättre... men jag förstår inte riktigt varför ni måste byta för att ni fått bebis??? Har ni den som säng eller vad? Nej hänger inte med...Allt går fort skrev 2007-08-26 21:41:34 följande:
    haha ja vi bodde först i en liten 1 a och hade dne som säng sen när vi flyttade till 3an forsatte vi ha den som säng haha=)
  • FiaÅkotten

haha ja då jäklar måste den varit skön eller så är ni lite lat

Allt går fort skrev 2007-08-26 21:54:26 följande:

haha ja vi bodde först i en liten 1 a och hade dne som säng sen när vi flyttade till 3an forsatte vi ha den som säng haha=)
  • Allt går fort
    FiaÅkotten skrev 2007-08-26 21:57:00 följande:
    haha ja då jäklar måste den varit skön eller så är ni lite lat Allt går fort skrev 2007-08-26 21:54:26 följande:
    den är skön! men jag tjastade om ny och fick det efter 2 månader i 3an=) haha
  • FiaÅkotten

bäddsoffa eller riktig säng?

Allt går fort skrev 2007-08-26 21:58:26 följande:

den är skön! men jag tjastade om ny och fick det efter 2 månader i 3an=) haha
  • Allt går fort
    FiaÅkotten skrev 2007-08-26 21:59:34 följande:
    bäddsoffa eller riktig säng?Allt går fort skrev 2007-08-26 21:58:26 följande:
    en riktig säng haha men ja sammanfattar hade den som riktig säng i 8 månader sen fick jag den jag har idag=)
  • FiaÅkotten

ok!

nej nu är jag trött. Foglossningen odräglig och det är bäst att lägga sig så man hinner sova innan trollet vaknar och vill kliva upp! God natt!

Svar på tråden ikea-tråden