• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • FiaÅkotten

heh ja man kan visst inte få allt... Vi har gäst stuga så då är bäddsoffa inte helt nödvändigt så det fick bli en annan soffa, kramfors med schäslong på högersida (om man sitter i den) i petrol färgen verkar inte finnas eller synas ordentligt på nätsidan... Hoppas den kommer snart iaf!

NennasuS skrev 2007-08-26 21:16:58 följande:
    Den är superenkel att bädda ut, går på nån sekund bara. Fast det hade inte gjort nåt om den var liiiite mjukare. Hittade en liknande på Europamöbler, men den var 5000:- kr dyrare, men perfekt i mjukhet
  • NennasuS
    FiaÅkotten skrev 2007-08-26 21:23:11 följande:
    heh ja man kan visst inte få allt... Vi har gäst stuga så då är bäddsoffa inte helt nödvändigt så det fick bli en annan soffa, kramfors med schäslong på högersida (om man sitter i den) i petrol färgen verkar inte finnas eller synas ordentligt på nätsidan... Hoppas den kommer snart iaf!
    Nä, och nu verkar inte den med divanen på vänster sida finnas i beige Hoppas den kommer igen!
  • FiaÅkotten

kramfors?

NennasuS skrev 2007-08-26 21:25:32 följande:
    Nä, och nu verkar inte den med divanen på vänster sida finnas i beige Hoppas den kommer igen!
  • NennasuS
    FiaÅkotten skrev 2007-08-26 21:29:45 följande:
    kramfors?
    nä, fågelbo. Sry om jag var otydlig...
  • summit
    Allt går fort skrev 2007-08-26 21:22:41 följande:
    sundsvall=) lite struligt men ja tycker det blir bättre och bättre synd bara att allt alltid är slut där
    Aha Sundsvall bruker vi oxå åka till för ja tycker de är så bra där nu för tin mot för förr..annars har vi bruka åka till Valbo men nu tycker ja dä har blive sämre!
    Vi bor i Arbrå utanför Bollnäs..ca15mil till Sundsvall och ca 10mil till Valbo
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • FiaÅkotten

förmodligen bara jag som är trög
    Vi har ju redan vår beställd och borde komma när som!

NennasuS skrev 2007-08-26 21:31:39 följande:
    nä, fågelbo. Sry om jag var otydlig...
    Allt går fort
    det är ju ett bra betyg!
  • Allt går fort
    summit skrev 2007-08-26 21:33:46 följande:
    Aha Sundsvall bruker vi oxå åka till för ja tycker de är så bra där nu för tin mot för förr..annars har vi bruka åka till Valbo men nu tycker ja dä har blive sämre!Vi bor i Arbrå utanför Bollnäs..ca15mil till Sundsvall och ca 10mil till Valbo
    jo jag gillar inte heller det för jag har varit där då ja bodde i järvsö förut
  • NennasuS
    FiaÅkotten skrev 2007-08-26 21:34:42 följande:
    förmodligen bara jag som är trög Vi har ju redan vår beställd och borde komma när som! Allt går fort det är ju ett bra betyg!
    VARFÖR går inte min att beställa? *Gråter en skvätt*
  • Allt går fort
    FiaÅkotten skrev 2007-08-26 21:34:42 följande:
    förmodligen bara jag som är trög Vi har ju redan vår beställd och borde komma när som!Allt går fort det är ju ett bra betyg!
    jo jag och gubben älskade den villew inte sälja den men var tvungen för vi kunde inte ha den när vi fick bäbis då den bara är 140 brecd ju=)
  • FiaÅkotten

jag beställde min på varuhuset. Så slipper man också betala för att få hem den eftersom den inte går att ta med sig därifrån själv... men det var lite väntetid...

NennasuS skrev 2007-08-26 21:41:13 följande:
    VARFÖR går inte min att beställa? *Gråter en skvätt*
Svar på tråden ikea-tråden