• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • Wilowa
    AnneSophie skrev 2007-08-24 16:55:14 följande:
    Öhm ja just det. Tänkte inte på det. *amatör*Det förklarar alla ungdomar med föräldrar liksom. Ha ha.Nåväl, idag var ju bara en spaningsrunda egentligen. Det är värre om man ska handla stora saker när det är så mycket folk.
    Jag börjar själv att läsa på måndag, så därför kom jag på det, plus att maken fick lön idag! Sedan gjorde jag samma misstag själv för några år sedan. Fast då åkte vi från Karlstad till Örebro och då kan man ju inte bara småhandla!
    29 augusti öppnar IKEA i Karlstad!
  • RonjaLi

IKEA i KK är det värsta jag varit på!!
    Så jäkla rörigt och mycket folk, jobbig parkering, för få och jäkligt äckliga toaletter osv!
    Nej, då är Barkarby MYCKET bättre!
    Där kan man gå i lugn och ro.

• Wilowa
    RonjaLi skrev 2007-08-24 22:06:28 följande:
    IKEA i KK är det värsta jag varit på!!Så jäkla rörigt och mycket folk, jobbig parkering, för få och jäkligt äckliga toaletter osv!Nej, då är Barkarby MYCKET bättre!Där kan man gå i lugn och ro.
    Jag tyckte inte heller om IKEA i KK! Jag har varit dit en gång och jag tyckte att det var väldigt rörigt och jag tappade bort mig hela tiden! Helt klart det sämsta av de varuhus som jag varit på och då har jag ändå varit på ganska många (Båda i Göteborg, Västerås, Örebro, Jönköping, Linköping och nu snart i Karlstad! )
    29 augusti öppnar IKEA i Karlstad!
  • IHateYourFace

Ja va på ikea idag & köpte en bauta stor matta för bara 379 spänn. Ikea rules

Hon är den sötaste bebisen ja någonsin sett. Men ja trodde hon skulle ha rosa hår, som du.
  • Svallin
    Pumpkin skrev 2007-08-24 14:44:25 följande:
    Jag håller med - det finns INGA fina tyger/gardiner i år!
    jooo... dessa finns ju!

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40122212

FAst jag funderar på att använda tyget till att göra en tavla istället för att hänga i ett fönster
    om man gör det man alltid gjort, får man det man alltid fått....
  • Pumpkin

Tycker de är lite för hösttrista för att hänga i fönstret, hösten är nog deprimerande ändå

Svallin skrev 2007-08-24 23:17:27 följande:
    jooo... dessa finns ju!www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40122212FAst jag funderar på att använda tyget till att göra en tavla istället för att hänga i ett fönster
  • Smultron och glass

Oh, en Ikeatråd!

Jag gillar Ikea, till och med så mycket att jag började jobba där en gång i tiden. Nu senast var jag på Ikea i söndags eftermiddag - jag om någon borde veta att man inte åker dit en söndageftermiddag! Fullt med folk, lite personal och allmänt kaos. Men jag kom hem med en massa värmeljus i alla fall

Om det är någon som vill läsa om lite Ikea-anekdoter från när jag jobbade där så har jag skrivit om det här smultronochglass.blogg.se

• NennasuS
    FiaÅkotten skrev 2007-08-24 16:40:07 följande:
    pumkin du kan ju ta hissen Jag har 25mil till närmaste IKEA nu, det suger rätt hårt. Speciellt som vi har hus nu som vi dessutom renoverar o fixar då är det ju alltid kul med nytt!
    Själv är jag lycklig att vi nu bara har 25-30 mil till 'vårat' ikea. Tidigare var det 70 mil Bor i lååångt upp i norr Har hunnit dit 2 svängar i sommar, och snart blir det en till.
    Sist jag var där hittade vi en soffa. Tänkte såklart att den går att beställa. Tji fick vi, så nu måste jag åka ner igen till Haparanda. Ojoj, vad tråkigt.
  • Vildblomman

var till ikea idag för att köpa den avlånga lackbokhyllan, kommer in och börjat titta lite,så mkt folk det var! de syndes inte först.. och jag blev aldelse stirrig så jag glömde bokhyllan, och köpte inget annat heller, så tråkigt..!

• Felicia6

jag kom nyss hem från en heldag på ikea

Köpte två bänkar att ha som tv-bänkar, en vit malm byrå med 6lådor och en massa annat smått o gott

Var sista byrån kvar o den var uppriven på sidan o då jag pratade med personalen så fick jag 350kr rabatt fast det inte var nåt fel på själva byrån

Svar på tråden ikea-tråden