ikea-tråden
Råd och Tips
Ideer
Nyheter
Varuhus
Inredning
Inhandlat mm
Ja allt som har med IKEA att göra!!
Ni får gärna visa upp era hem!
Ikeas hemsida:
www.ikea.com/se/
IKEA i KK är det värsta jag varit på!!
Så jäkla rörigt och mycket folk, jobbig parkering, för få och jäkligt äckliga toaletter osv!
Nej, då är Barkarby MYCKET bättre!
Där kan man gå i lugn och ro.
Ja va på ikea idag & köpte en bauta stor matta för bara 379 spänn. Ikea rules ![]()
Tycker de är lite för hösttrista för att hänga i fönstret, hösten är nog deprimerande ändå ![]()
Oh, en Ikeatråd!
Jag gillar Ikea, till och med så mycket att jag började jobba där en gång i tiden. Nu senast var jag på Ikea i söndags eftermiddag - jag om någon borde veta att man inte åker dit en söndageftermiddag! Fullt med folk, lite personal och allmänt kaos. Men jag kom hem med en massa värmeljus i alla fall
Om det är någon som vill läsa om lite Ikea-anekdoter från när jag jobbade där så har jag skrivit om det här smultronochglass.blogg.se
var till ikea idag för att köpa den avlånga lackbokhyllan, kommer in och börjat titta lite,så mkt folk det var! de syndes inte först..
och jag blev aldelse stirrig så jag glömde bokhyllan, och köpte inget annat heller, så tråkigt..!
jag kom nyss hem från en heldag på ikea
Köpte två bänkar att ha som tv-bänkar, en vit malm byrå med 6lådor och en massa annat smått o gott
Var sista byrån kvar o den var uppriven på sidan o då jag pratade med personalen så fick jag 350kr rabatt fast det inte var nåt fel på själva byrån