• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • Pumpkin

Jag håller med - det finns INGA fina tyger/gardiner i år!

AnneSophie skrev 2007-08-24 14:38:46 följande:
    Jag var på IKEA idag (i KK för övrigt, vilket jag anser är ett av de sämre IKEA-varuhusen) och oj vad mycket folk det var. Svårt att koncentrera sig när man har två små barn med sig också. *suck*Fick iallafall kollat på Emmys framtida säng, Hemnes dagbädd, och spanat lite bland garderober till oss. Kanske två Hemnes-garderober kan funka i vårt sovrum. *funderar*Kom iallafall hem med saker som jag inte behövde...men som ropade på mig ändå. Jag är dock väldigt besviken på textilierna i år. Så FULA.Ska göra som ett draperi framför Emmys säng (när hon får nytt rum) av lite olika tyger (den iden har jag dock fått från ett av barnrummen på IKEA i KK) som hänger på en vajer, men...det finns ju bara hemska 70-talstyger på IKEA i år.Såg dock i Pandurokatalogen att det finns en hel del fina tyger där www.pandurohobby.se/public/products/images/08...www.pandurohobby.se/public/products/images/08...www.pandurohobby.se/public/products/images/08...www.pandurohobby.se/public/products/images/08...www.pandurohobby.se/public/products/images/08...www.pandurohobby.se/public/products/images/08...
  • FiaÅkotten

eh jag har ju inte åkt på semester för att besöka IKEA varuhus. Jag har ju varit på dem som legat närmast där jag bott.

Pumpkin skrev 2007-08-24 14:09:46 följande:
    Men tycker du inte att det är jobbigt med allt flängande upp och ner, runt runt och fram och tillbaka?
  • Pumpkin

Haha, skrev lite otydligt ser jag Jag menar upp och ner, runt runt och fram och tillbaka som det blir på IKEA i KK

FiaÅkotten skrev 2007-08-24 15:19:16 följande:
    eh jag har ju inte åkt på semester för att besöka IKEA varuhus. Jag har ju varit på dem som legat närmast där jag bott.
  • FiaÅkotten

jahaaa! Nej man måste ju ha ett system! Går uppifrån och ner. Har aldrig behövt gå tillbaka upp. Eller jo en gång med en förvirrad oorganiserad kompis. MKT irriterande!

Pumpkin skrev 2007-08-24 15:31:18 följande:
    Haha, skrev lite otydligt ser jag Jag menar upp och ner, runt runt och fram och tillbaka som det blir på IKEA i KK
  • Pumpkin

Jag brukar i och för sig inte behöva återvända upp igen heller, men jag ogillar verkligen att gå i cirklar, halvtrappor och att behöva åka rulltrappa hela tiden Men men, smaken är som baken, och huvudsaken är att jag har ett IKEA i närheten

FiaÅkotten skrev 2007-08-24 15:33:12 följande:
    jahaaa! Nej man måste ju ha ett system! Går uppifrån och ner. Har aldrig behövt gå tillbaka upp. Eller jo en gång med en förvirrad oorganiserad kompis. MKT irriterande!
  • FiaÅkotten

pumkin du kan ju ta hissen Jag har 25mil till närmaste IKEA nu, det suger rätt hårt. Speciellt som vi har hus nu som vi dessutom renoverar o fixar då är det ju alltid kul med nytt!

• Wilowa
    AnneSophie skrev 2007-08-24 14:38:46 följande:
    Jag var på IKEA idag (i KK för övrigt, vilket jag anser är ett av de sämre IKEA-varuhusen) och oj vad mycket folk det var. Svårt att koncentrera sig när man har två små barn med sig också. *suck*Fick iallafall kollat på Emmys framtida säng, Hemnes dagbädd, och spanat lite bland garderober till oss. Kanske två Hemnes-garderober kan funka i vårt sovrum. *funderar*Kom iallafall hem med saker som jag inte behövde...men som ropade på mig ändå. Jag är dock väldigt besviken på textilierna i år. Så FULA.Ska göra som ett draperi framför Emmys säng (när hon får nytt rum) av lite olika tyger (den iden har jag dock fått från ett av barnrummen på IKEA i KK) som hänger på en vajer, men...det finns ju bara hemska 70-talstyger på IKEA i år.Såg dock i Pandurokatalogen att det finns en hel del fina tyger där www.pandurohobby.se/public/products/images/08...www.pandurohobby.se/public/products/images/08...www.pandurohobby.se/public/products/images/08...www.pandurohobby.se/public/products/images/08...www.pandurohobby.se/public/products/images/08...www.pandurohobby.se/public/products/images/08...
    Hehehehe! Den här helgen är den knäppaste helgen på hela året att åka till IKEA!!! För det första så är det löningshelg och för det andra så börjar högskolor och universitet nu i dagarna (= många som flyttar hemifrån för första gången! )
    29 augusti öppnar IKEA i Karlstad!
  • AnneSophie
    Einstein skrev 2007-08-24 16:43:19 följande:
    Hehehehe! Den här helgen är den knäppaste helgen på hela året att åka till IKEA!!! För det första så är det löningshelg och för det andra så börjar högskolor och universitet nu i dagarna (= många som flyttar hemifrån för första gången! )
    Öhm ja just det. Tänkte inte på det. *amatör*
    Det förklarar alla ungdomar med föräldrar liksom. Ha ha.

Nåväl, idag var ju bara en spaningsrunda egentligen. Det är värre om man ska handla stora saker när det är så mycket folk.
    Taking the long way around
  • Orkiden80

Köpte dom hära vägg-sko-skåpen. Vi bor ganska trångt. Åhhh va bra dom är!!!

*Malena*Malena*Malena*Malena*Malena*Malena*Malena*Malena*Malena*Malena*Male
Svar på tråden ikea-tråden