• Sulan Gbg

Pappaledig Gbg hösten -07

Tjena! Efter snart tre veckors pappaledighet på heltid känner jag (Uffe) och "lillan" (Ida) att vi vill hitta socialt umgänge på vår egen nivå. Så om det är någon annan pappaledig som är sugen på en fika, gå på barnens zoo eller liknande kan ni väl höra av er!

Ida är 13 månader och hennes intressen är: träna på att gå, gunga, åka bobby car och munprutta (suck!).

Pappas intressen är Ida, sport och lite annat.

• Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07
  • robronja

skål   på dig!! sulan

Papito visste att du skulle gå igång på det när jag skrev det Skrattande

Torsdag låter bra,

Torsdag:
    Papito
    Sulan
    Robronja
    Fler?

• Papito

Ida kan vara städgumma...min lilla stjärna ska vara teknisk speldirigent med sinne för mål!

Givetvis kapten & straff- och frisparksläggare också..

• robronja

Ja nu har vi ett 7 mannalag ju!!Cool

sulan mini aka (Mathias Svensson)     klintan mini aka (Markus Berg) om han e IFK:are

papito mini aka (Recoba)

robban mini aka (valderrama)      robronja mini aka (John terry)

bishop mini aka (cannavaro)

helinerd mini aka (Buffon)

• robronja

Förresten

************* GRATTIS IDA på Namnsdagen *************
  • Sulan Gbg

Lite sent men okej... Tackar!

robronja skrev 2007-09-16 10:32:43 följande:
    Förresten
    ************* GRATTIS IDA på Namnsdagen *************
  • Sulan Gbg

Låter som en intressant 7:a men man kan ju kanske ifrågasätta hur Valderrama Kunde hamna i de bakre leden, är kanske direkt inte urtypen...

robronja skrev 2007-09-16 10:30:01 följande:
    Ja nu har vi ett 7 mannalag ju!!         sulan mini aka (Mathias Svensson)     klintan mini aka (Markus Berg) om han e IFK:are                                          papito mini aka (Recoba)                                    robban mini aka (valderrama)      robronja mini aka (John terry)                                          bishop mini aka (cannavaro)                                                                                       helinerd mini aka (Buffon)
  • Sulan Gbg

Och sen om ida ska lira på topp så ska hon inte vara någon annan än Matthew Le Tissier!! Mannen som bara har gjort snygga mål!!

Håll till godo:

Då kan förövrigt Papito glömma allt vad frisparkar osv heter

• Bishop

Albin o jag kommer på torsdag.
    Är det någon som varit på Universeum med sina småttingar? Den lille här hemma blir iaf helt till sig när han ser djur

Torsdag:
    Papito
    Sulan
    Robronja
    Bishop
    Fler?

• Sulan Gbg

Var inte så länge sedan vi var på Universeum så jag skulle rösta på ett museum. Fast om alla andra är sugna på Universeum lär vi väl haka på.

Torsdag:
    Papito
    Sulan
    Robronja
    Bishop
    Fler?

Har även kollat upp det där med årskort på museerna i stan. Går man in en gång på något av Göteborgs konstmuseum, Göteborgs Stadsmuseum, Sjöfartsmuseet och Röhsska museet så går man in gratis på de andra resten av året. Ganska nice tycker jag.

• Papito

Typiskt att jag gav bort mitt (får ett på jobbet)

Apropå fotbollen så är det en riktigt vass frispark...men har man sett Recoba smasha in den & slår de likadant så ska man slå 95% i alla fall.
    Ida Le Thissier kan få slå alla från halva

För att ni ska få en bättre bild av vad jag menar så kan jag säga att hon blir en fotbollsmässig hybrid av Maradona, Francescoli, Zidane, Ronaldinho, Kaká, Socrates & allas vår Ronaldo.

Kan helt enkelt inte misslyckas!

Apropå Ida så är hon väl mer än Ilola-typ...förhoppningsvis bättre så vi säger en Moström-typ.

Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07