• Sulan Gbg

Pappaledig Gbg hösten -07

Tjena! Efter snart tre veckors pappaledighet på heltid känner jag (Uffe) och "lillan" (Ida) att vi vill hitta socialt umgänge på vår egen nivå. Så om det är någon annan pappaledig som är sugen på en fika, gå på barnens zoo eller liknande kan ni väl höra av er!

Ida är 13 månader och hennes intressen är: träna på att gå, gunga, åka bobby car och munprutta (suck!).

Pappas intressen är Ida, sport och lite annat.

• Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07
  • robronja

Va säger ni om Lek o Buslandet??

Onsdag?

• Papito

Onsdag funkar bra för våran del (torsdag fungerar i nödfall men helst inte, Brasilien-USA i VM-semifinal ).

Hur är Lek- och buslandet? Är inte våra småttingar för små för det?
    Jag har aldrig varit där så berätta gärna.

• Idas Pappa

Har kikat lite på denna tråd och det lockar helt klart att haka på framöver, sitter nu på jobbet under sista arbetsveckan innan det blir pappaledigt i 2-3 månader beroende på dagisplats med min Ida 14 månader.

• robronja
    Idas Pappa skrev 2007-09-24 10:10:30 följande:
    Har kikat lite på denna tråd och det lockar helt klart att haka på framöver, sitter nu på jobbet under sista arbetsveckan innan det blir pappaledigt i 2-3 månader beroende på dagisplats med min Ida 14 månader.
    välkommen ...hur känns det nu då sista veckan o allt?
  • Idas Pappa
    tackar, skit skit o bara skit, vill bara hoppa över denna veckan, har skippat semestern i år för att lägga den i kombination med pappaledigheten, så jag e duktigt trött på jobbet nu kan man säga
    Den som väntar på nåt gott.. (det är iallafall nedsläpp i elitserien ikväll att glädjas över)
  • robronja

Ja man kommer ju ner på jorden iaf när man e hemma. mysigt som fan. grattis till pyret i magen oxå Glad , du måste legat i Flört. skoj med nedsläpp idag (undrar om VF gör en bättre säsong iår).

• robronja

skoj att dom visar hv71- vf på svt... Sulan vad tror du om matchen? klar vinst till VF Cool

• Idas Pappa

Jovars, det blev kanske lite tätt, men va f-n, ska det va så ska det va ordentligt.
    Vi sa från början att om det ska va mer än en knodd så vill vi nog ha de tätt emellan, kul för dom när de växer upp.

• Sulan Gbg

GÖTT!!!! Det räcker väl så

robronja skrev 2007-09-24 13:46:56 följande:
    skoj att dom visar hv71- vf på svt... Sulan vad tror du om matchen? klar vinst till VF
  • Sulan Gbg

Jag är inte säker på att vi får ihop det till veckan så vi får nog haka på nästa vecka istället.

Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07