• Sulan Gbg

Pappaledig Gbg hösten -07

Tjena! Efter snart tre veckors pappaledighet på heltid känner jag (Uffe) och "lillan" (Ida) att vi vill hitta socialt umgänge på vår egen nivå. Så om det är någon annan pappaledig som är sugen på en fika, gå på barnens zoo eller liknande kan ni väl höra av er!

Ida är 13 månader och hennes intressen är: träna på att gå, gunga, åka bobby car och munprutta (suck!).

Pappas intressen är Ida, sport och lite annat.

• Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07
  • Robban81

Jag kan som sagt tidigare imorgon vid 1100-1200 så får vi någon timme iaf, så det blir något. Sen kan vi ju ta nästa vecka också :D

• robronja

Håller nog med Papito att vi kan ses på måndag istället.
    Sen så e ju den här veckan min första vecka hemma med lillan ensam, så hon får försöka vänja av sin mamma lite .

• robronja
    robronja skrev 2007-09-04 20:57:03 följande:
    Håller nog med Papito att vi kan ses på måndag istället. Sen så e ju den här veckan min första vecka hemma med lillan ensam, så hon får försöka vänja av sin mamma lite .
    * Försöka vänja av sig sin mamma, så att hon inte tittar efter henne hela tiden. ska det va!!
  • Papito

Låter som att måndag blir bäst?

Ska vi boka en preliminär tid?
    Mig passar det när som helst, någon annan som har någon tid att tänka på?

• Papito

Var inne & kollade in vilka ni är Sulan är sportfåne, låter bra. Robban verkar vara latino, hablas español? (frågade om han pratar spanska) men robronja har restriktioner så där vet jag inte mycket.

Min presentation är inte heller så informationsrik. Är en spansktalande sportfåne med en dotter som är 12½ månad. Mer säger jag inte, kul om vi har något kvar att ta reda på om varandra på fikadejterna

• Sulan Gbg

Tumme upp för måndag. Vi kan också när som på dagen, men att träffas för en fika kring kl 13 passar bra för Idas "mat&sov-klocka" bra (tror jag...).

Kan väl satsa på Slottsskogen och om det är kass väder får vi väl skaffa ett reserv alternativ inne i stan kanske..

Vad säger ni om tid och plats?

• Sulan Gbg
    Papito skrev 2007-09-04 21:43:56 följande:
    Var inne & kollade in vilka ni är Sulan är sportfåne, låter bra. Robban verkar vara latino, hablas español? (frågade om han pratar spanska) men robronja har restriktioner så där vet jag inte mycket.Min presentation är inte heller så informationsrik. Är en spansktalande sportfåne med en dotter som är 12½ månad. Mer säger jag inte, kul om vi har något kvar att ta reda på om varandra på fikadejterna
    Japp. Och eftersom du hemlig (inte har bild) får du ha en röd nejlika i kavajslaget så vi hittar dig...
  • Papito

Måndag kl. 13 är bjudet...

Första... (sulan)

Andra.... (papito)

Tredje... (?)

Bokat... (?)

Ska vi ta vid Plikta (lekplatsen) eller finns det något bättre ställe att träffas på?

• robronja
    Sulan Gbg skrev 2007-09-04 22:51:14 följande:
    Japp. Och eftersom du hemlig (inte har bild) får du ha en röd nejlika i kavajslaget så vi hittar dig...
    Skrattande

räcker med en barnvagn!!

Slottskogen runt 13 blir perfekt! Björngårdsvillan blir väl bra?

Skoj att alla har döttrar. tar infot om mig vid fikat men jag kan säga att jag tycker om sport o tvspel o e 31 år
Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07