• Sulan Gbg

Pappaledig Gbg hösten -07

Tjena! Efter snart tre veckors pappaledighet på heltid känner jag (Uffe) och "lillan" (Ida) att vi vill hitta socialt umgänge på vår egen nivå. Så om det är någon annan pappaledig som är sugen på en fika, gå på barnens zoo eller liknande kan ni väl höra av er!

Ida är 13 månader och hennes intressen är: träna på att gå, gunga, åka bobby car och munprutta (suck!).

Pappas intressen är Ida, sport och lite annat.

• Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07
  • Klintan78

Jag och Oliver följer gärna med, kan dock bara på Torsdag och Fredag denna veckan.

• Papito

150 känns lite saftigt..eller? Håller nog med den smålänningarna (sulan den infödde & fredrik wannabe ) Lite fika på det så svischar månadens stryktipspengar iväg.

De är ju fortfarande såpass små att de uppskattar ankdammen lika mycket, ingen som kommer på något billigare förslag?

• robronja

skulle till bvc på onsdan visst Glad

skriver en liten lista

Torsdag
    aktivivitet okänd!!

Robronja
    fler??

• Klintan78

Jag och Oliver är på, Oliver är bara 8 månader så för honom spelar inte aktiviteten någon större roll. Han tycker det mesta är spännande

• Papito

Bra jobbat Robronja, gick in och läste och det verkar kul. Jag är på om vi tar torsdag, kan inte tisdag-onsdag.

• robronja

Stadsmusset Torsdag kl 13?

Robronja
    Klintan
    Papito
    fler??

• Papito

Var inne och kollade på stadsmuséets sida igen. Tror det blir skitbra! Låter som att barnen kan leka ganska fritt också så då kan man passa på att tjöta lite & lära känna varandra mer.

Kul om fler kommer!

• Sulan Gbg

Tjena Gubbs. Jag och Ida tänkte parvla oss dit också.

Stadsmuseet Torsdag kl 13?

Robronja
    Klintan
    Papito
    Sulan
    fler??

Sen måste jag ju säga att det har varit oförskämt tyst efter efter blåvitts/blårosas kross av Bajen!! Härligt IFK!! Men det fanns väl inga här som höll på blåvitt egentligen... Själv känns det ju som det är kört för Elfsborg men vi kan väl förska hjälpa till genom att slå DIF (brukar ju dock inte vara favorit motståndarna...)

• mindless

Hej på er!

Finns det plats för fler? Jag [31 år och musiknörd] och Oliver [1 år och orakad] hakar gärna på. Vi är snälla och trevliga båda två.

[min presentation på FL är ganska klen, men jag kan fylla i luckorna imorgon; dock måste jag förvarna om att mitt sportintresse håller sig på en hälsosamt låg nivå]

Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07