• Sulan Gbg

Pappaledig Gbg hösten -07

Tjena! Efter snart tre veckors pappaledighet på heltid känner jag (Uffe) och "lillan" (Ida) att vi vill hitta socialt umgänge på vår egen nivå. Så om det är någon annan pappaledig som är sugen på en fika, gå på barnens zoo eller liknande kan ni väl höra av er!

Ida är 13 månader och hennes intressen är: träna på att gå, gunga, åka bobby car och munprutta (suck!).

Pappas intressen är Ida, sport och lite annat.

• Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07
  • Sulan Gbg

Papito: Nu var vi helt plötsligt åtta och tyvärr du är nu mera bänkad...ha ha ha

• Papito

Oj vad rolig du var nu!

Man bänkar inte stjärnan...dessutom fjäskar jag med coachen så det är lugnt!
    Glöm inte vem som har flest sm-guld!

Är du inte snäll får du stå i mål!

• robronja

Rätt så sjuk förklaring sm e Skrattande , (tips!! för muspekan över ordet o voilá)

Papito skrev 2007-09-19 11:53:29 följande:
    Oj vad rolig du var nu!Man bänkar inte stjärnan...dessutom fjäskar jag med coachen så det är lugnt! Glöm inte vem som har flest sm-guld!Är du inte snäll får du stå i mål!
  • robronja

haha ok försöker med sm <<< då

• Sulan Gbg

Gamla meriter...vi vet ju båda vem som regerande mästare

sm-guld var i alla fall lite kul...

Papito skrev 2007-09-19 11:53:29 följande:
    Oj vad rolig du var nu!Man bänkar inte stjärnan...dessutom fjäskar jag med coachen så det är lugnt! Glöm inte vem som har flest sm-guld!Är du inte snäll får du stå i mål!
  • Sulan Gbg

Sen är amn ju själv gammal målis så lillan har "fina" gener

Ses imorgon grabbar!

• Sulan Gbg

Jag och lillan kan bli något sena, har nämligen varit lite knas här på morgonen...

• Sulan Gbg

Tjena gubbs! Hoppas ni andra hade lika trevligt som jag och Ida

Frugan frågade dock om vi hade busat mycket i lekhörnan vid sjörövarskeppet när vi kom hem....hmmm...fick ju erkänna att vi missa det men nu har vi ju årskort så det finns ju möjlighet till ett återbesök

• robronja

Tack tack för igår det va nice!!

• Papito

Ja, det var kul. Det här kommer att bli en favorit i repris för lilla gumman var helt lyrisk. Det var väl framförallt de stora "svenska" fiskarna som var favoriterna. De tropiska var nog lite för små & befann sig för högt upp.

Själv hade jag det också bra, bokar gärna in mig på något nästa vecka. Kan inte på måndag för då har vi rytmik men i övrigt tror jag att jag är ledig...hmm, eventuellt upptagen på tisdag men det är inte säkert ännu.

Kul om så många som möjligt kommer, gärna fler nya också.

Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07