• Sulan Gbg

Pappaledig Gbg hösten -07

Tjena! Efter snart tre veckors pappaledighet på heltid känner jag (Uffe) och "lillan" (Ida) att vi vill hitta socialt umgänge på vår egen nivå. Så om det är någon annan pappaledig som är sugen på en fika, gå på barnens zoo eller liknande kan ni väl höra av er!

Ida är 13 månader och hennes intressen är: träna på att gå, gunga, åka bobby car och munprutta (suck!).

Pappas intressen är Ida, sport och lite annat.

• Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07
  • Klintan78

Trevligt med en Oliver till i gänget . Hur gammal är han?
    (du är inte ensam om att ha ett lågt sportintresse)

• mindless
    Klintan78 skrev 2007-10-03 16:22:37 följande:
    Trevligt med en Oliver till i gänget . Hur gammal är han?(du är inte ensam om att ha ett lågt sportintresse)
    Jag blev lite orolig att Oliver-kvoten var fylld. Han fyller 1 år på fredag [så vi laddar för kalas här hemma].
  • Fredrik74

Hej
    Jag och Stella kommer också till Stadsmuseet kl 13.

Stadsmuseet Torsdag kl 13?

Robronja
    Klintan
    Papito
    Sulan
    Fredrik74
    fler??

• Bishop

Å vi kommer oxå!
    Stadsmuseet Torsdag kl 13?

Robronja
    Klintan
    Papito
    Sulan
    Fredrik74
    Bishop
    fler??

• Papito

Hemskt ledsen att jag inte dök upp idag. Lillans mat- och sovklocka är tillfälligt ur funktion. Hon var dessutom lite snorig & hängig och i kombination med den obefintliga siestan bedömde jag att det förmodligen bara hade blivit en plåga för oss båda två. Synd för jag såg fram emot det, tror ni hade det kanon.

Eller? Berätta gärna.

Är givetvis på om vi hittar på något nästa vecka.

Apropå Blåvitt/Blårosa så vill jag inte säga för mycket, de ljuva åren är förbi och man förstår hur en gaisare måste känna sig...man vågar aldrig jubla ordentligt för olyckan väntar alltid runt hörnet. Vi har ju det svåraste programmet kvar.
    Men visst känns det gött att vi är med på riktigt för en gångs skull (räknar inte de senaste gångerna vi nosat för det har inte varit realistiskt ändå).

• robronja

Tackar för idag, alltid lika trevlig Glad!!

Du missa nåt Papito....blev tillsagda av en tant (som jobbade där) som påstod att vi var ivägen (för övrigt så va det folktomt i lokalen) o blev hänvisade till ett annat rum. hehe

annars så va det nice, roligt vid barnens museum

• Papito

Tjena!

Tänkte bara kolla om ni bestämde något för veckan som kommer..men det kanske var kaos senast så att ingen vill ses mer?

Jag kan på onsdag eller torsdag & kan tänka mig allt från en fika till museum eller annat kul.

Någon mer som vill/kan? Förslag på aktivitet?

By the way....råttorna är bortsanerade, nu gäller det bara att göra sig av med de gnidna smålänningarna & de föråldrade järnkaminerna. Guldet ska hem till Göteborg!!!

• Klintan78

Var väldigt trevligt förra veckan.

Jag och Oliver följer gärna med på någon aktivitet.

Kan onsdag, torsdag och fredag denna veckan.

Är min andra pappa vecka så jag har inte några bra tips på aktivitet än.

• robronja

lite tajt denna vecka...för oss!

Frugans höft har hoppat ur led, så hon e hemma, så nu har man ju 2 kvinnor att ta hand om Skrattande

Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07