• siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alla vet ju att det är mycket större risker för mamman och barnet att föda med kejsarsnitt.

Alla vet ju att man inte far träffa sitt barn pa massa massa timmar lixom.

Alla vet ju att det gör ont i flera manader efterat, att man inte kan lyfta sitt barn eller knappt ga.

Och sa vet man ju att man inte kan fa sa himla manga barn heller.

tycker det âr mycket modigare än att föda vaginalt.

Är det inte lite fegt att ta den säkra vägen lixom och föda vaginalt?
    Vad fasen är det mot ett stor operation...näää.

Lite fusk nâstan att föda vaginalt..snacka om att glida pa en räkmacka...swisch lixom!

Tack för mig...min asikt bara.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-01 23:22:03:
    Och sa far de som snittas ingen matbricka med en liten svensk flagga pa heller efter snittet.

det far de som föder vaginalt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:03:36:
    De som föder vaginalt är âven fåfängare och ytligare ân de som föder med kejsarsnitt.

De vagar inte ha ett ärr pa magen utan tycker än snygg mage âr viktigare ân barnet tydligen.

Tack, du meddebattör som papekade denna viktiga poäng för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:09:22:
    Man får bli tjurig för att jag har rätt om man vill. Jag ser inte ner på er för den skull

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 14:57
    Och som psyckocandy påpekade: Man får inte orgasm av kejsarsnitt, vilket man kan få när man föder vaginalt.

Så vi kan aldrig veta om vaginalisterna föder barn för att de vill ha barnen (tveksamt?) eller för att de är perversa utöver att vara fega.

Man tycker att de kanske kunde köpt en leksak istâllet men de kanske inte har råd?

• Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!
  • siamusen

Dessutom..vad gör lite analinkontinens egentligen. Det finns ju blöjor.

Nagot sant lyx-hjâlpmedel finns inte mot vara öppna bukar

• Peda

då e man fan en rekardinerad mjölk ko!!

marmelade skrev 2007-09-02 00:12:11 följande:
    Nej,nej,nej, den som har ammat i sju ÅR är mest kvinna! Oavsett om hon fött vaginalt eller med snitt
  • siamusen
    Nej,nej,nej, den som har ammat i sju ÅR är mest kvinna! Oavsett om hon fött vaginalt eller med snitt
    Fast det âr ju jobbigare att göra i ordning ersättning iofs..ammar man kan man ju bara slânga fram bröstet...ersâttning krâver massa nappflaskor och skit...och sa är det dyrt.

Tycker att den som ammar bade är lat och snål.
  • Mandi74
    siamusen skrev 2007-09-02 00:14:02 följande:
    Fast det âr ju jobbigare att göra i ordning ersättning iofs..ammar man kan man ju bara slânga fram bröstet...ersâttning krâver massa nappflaskor och skit...och sa är det dyrt.Tycker att den som ammar bade är lat och snål.
    Vettigaste inlägget idag!

Håller med dig fullständigt!
  • Jomppelina
    No-no, den kvinna som har ammat i sju år närmar sig ett pervo, eller fuskar. Och det blir ännu värre om hon fortsätter tills barnet är arton.

Jag håller på snittad och ammat en vecka, det mesta i superkvinnoväg som jag har läst hittills. Är nog bara adoptivmammorna som varken har snittats eller ammat som slår detta...
  • HeddaBigBum
    Tycker att den som ammar bade är lat och snål.
    Nä, nu blir jag rädd. Jag tror inte jag vågar stanna i den här tråden längre. Snart får du en blåtira och blir 6 tänder fattigare...

Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • siamusen
    HeddaBigBum skrev 2007-09-02 00:15:42 följande:
    Nä, nu blir jag rädd. Jag tror inte jag vågar stanna i den här tråden längre. Snart får du en blåtira och blir 6 tänder fattigare...
    Ja, där ser du sa modig jag är
  • Jomppelina
    Fast det âr ju jobbigare att göra i ordning ersättning iofs..ammar man kan man ju bara slânga fram bröstet...ersâttning krâver massa nappflaskor och skit...och sa är det dyrt.Tycker att den som ammar bade är lat och snål.
    PRECIIISS!! Det är faktiskt mycket enklare att amma än att inte göra det... man behöver ju knappt vakna på nätterna, och absolut inte upp i köket för att fixa en flaska välling!! Nä, de som föder vaginalt och som ammar är helt enkelt bekväma och ingenting annat. Får inte kämpa lika mycket i tillvaron som andra...
  • Jomppelina
    HeddaBigBum skrev 2007-09-02 00:15:42 följande:
    Skulle det hända så lovar jag att badda din panna så gott det går och att plåstra om, jaga tänderna som slås ur ohc lägger dem i ett glas mjölk...
  • siamusen
    Jomppelina skrev 2007-09-02 00:18:08 följande:
    PRECIIISS!! Det är faktiskt mycket enklare att amma än att inte göra det... man behöver ju knappt vakna på nätterna, och absolut inte upp i köket för att fixa en flaska välling!! Nä, de som föder vaginalt och som ammar är helt enkelt bekväma och ingenting annat. Får inte kämpa lika mycket i tillvaron som andra...
    Lite bortskämda lixom....swischar genom livet pa en râkmacka.

En annan är ju stolt över att man kâmpat för allt man har!
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!