• Line80
    Line80 skrev 2007-10-07 21:56:55 följande:
    på min dotter blir det outfiten jag senast la in i bildgalleriet.. som jag även "råkade" klistra in här först.nån som har en bra ide på vilken tröja min son ska ha som matchar bra till det? tänker mej en grön, dock helst ej från Lindex då dom inte har några snygga i den färgen
    hade tänkt mej den gröna farfars tröjan eller blockranden från Po.P det lär väl passa bra till? vill att dom ska matcha varann på syskonbilden
  • Line80
    3 barns mor skrev 2007-10-12 11:17:32 följande:
    våran är också fin i trycket
    min med
  • Line80

finns fina velour byxor på baby HM för 49.50:- utan mudd nertill, jätte fina. finns på hemsidan.

• Line80
    Kavat skrev 2007-10-12 20:18:23 följande:
    Helloj!Jag köpte en jeansklänning (med stjärnor i fodret) på Lindex till dottern idag i stl 92 (hon är ca 88 cm lång och rättså liten i kroppen (12-13 kg), men tyckte att den satt rättså tight ändå. Är det någon som har den som vet om den kommer att krympa mycket?Den var rätt lång annars och spännena fick jag ha "högt upp" så det känns för stort att köpa en större storlek.Tacksam om någon kan råda mig!!!
    vilken klänning är det? har du inge bild för nu blev jag nyfiken
  • Line80
    Snorky skrev 2007-10-12 22:04:46 följande:
    en sån har jag till min minsting! Jättegosig och såååå fin! Köpte den på halva reapriset rean i januari för 65:-! Ett riktigt klipp! Helt perfekt att ha nu när det blivit kyligare! Här såg jag 5 barn på bussen idag i bävernylonoveraller, är inte det lite att ta i??!?
    här har det snöat och på andra ställen vet jag att tom snön legat kvar.. nu vet jag inte hur det är där du bor men jag tycket att det är riktigt kallt dock har jag inte tagit fram overallerna än utan mina barn klarar sej bra med förra årets molo kopior från halens
  • Line80
    philmKarin skrev 2007-10-12 22:11:25 följande:
    Bjöd på ytterligare ett sånt set... slutade på 312kr . Kommer du ihåg vad de kostade nya?
    jag köpte ju dom på rean kommer inte ihåg exakt men.. betalade inte mer än 200:- per set iaf.
  • Line80

idag har jag shoppat snigel tröja, elefantbody, randiga tajts, strumpor och tofflor
    åså en hel del annat från andra affärer.. det är kul att shoppa

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)