• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

philmKarin skrev 2007-10-17 16:08:04 följande:
    ...dom var upp till stl 80!
    såklart.. typiskt då
  • Line80

Mitt favorit plagg är just nu den bruna snigeltröjan.. åhh den är så söt på sonen.. åså me de bruna plyschbyxorna till.. jätte fint! har fått så mkt beröm för tröjan... alla verkar gilla den tom min kompis som annars avskyr mönstrade kläder.
    Dessutom har jag tvättat den i vit tvätt å det går toppen ifall nån undrar

• Line80

Ingen som vill hjälpa mej.. kanske nån vet om den finns i butik fortfarande?

• Line80
    Anna2barn skrev 2007-10-18 21:39:30 följande:
    Jag hade köpt 98... Bra att ha lite och växa i Tänk på att sonen är 92 cm nu och han ska kunna ha den hela vintern.
    jo så tänker jag med men jag avskyr när nånting är förstort.. en jacka kan man ju inte heller vika upp ärmarna på så lätt som på en tröja.. har för mej att jackan är en sån modell så den går ner över rumpan? isf blir det ännu svårare med strl val så den inte blir för lång i en större storlek..
    Är det ingen här som har köpt jackan å kan säga hur den är??
  • Line80
    AsfaltsBlomma skrev 2007-10-18 21:49:22 följande:
    Vilket bra pris på de nu! Har också tittat på den men tyckt det varit för dyrt då sonen redan har flera jackor. Gäller detta pris även i butik?
    undrar desamma... om den ens finns kvar i butik? tycker inte att jag sett den på länge.. men med 30% blir den ju dessutom ännu billigare.. hoppas att jag kan hitta den imorrn på lunchen annars hoppas jag att den finns kvar i webbutiken och att nån har hjälpt mej med mina funderingar tills dess.
  • Line80
    AsfaltsBlomma skrev 2007-10-18 21:56:41 följande:
    Får nog också åka till Lindex imorgon. Men undra om de 30% gäller när priset redan är nedsatt?!? Hade ju varit perfekt om det funkar!
    det funkar har redan kommit så långt som till bekräfta köpet men vet ju inte vilken strl det blir.. så jag avbröt allt.
  • Line80
    Lokatt skrev 2007-10-18 21:56:49 följande:
    Du kan ju byta stl även när du skickat efter om stl. blir fel.
    fast då vet jag ju inte om den strl jag behöver finns kvar..
  • Line80

ropar på snorky du och jag har lika stora söner så jag undrar vilken strl hade du valt på jackan?

• Line80
    AsfaltsBlomma skrev 2007-10-18 22:03:44 följande:
    Ååh gör det! Då måste jag beställa!  Sonen har precis börjat med 86 och har fortfarande 80 i vissa tröjor så 86 blir nog bra till honom.
    åhh jag vill oxå beställa men är rädd att jag väljer fel strl vilken jag än väljer
    kan man inte beställa en av varje men bara ta den man vill ha när man hämtar det?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)