• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • LillaÄrtan

Vill också vara med!
    Enda klädaffären i stan är Lindex, så det blir en hel del därifrån... Ja, det mesta faktiskt.

Ska ha bebis i oktober o köpt den bruna lurviga overallen från Lindex, men ser att ni surrar om nån Molnoverall, kikade in hos Vilmas Mamma och kikade in den.
    SÅ SNYGG! Måste bara ha den... Men verkar inte finnas i webshoppen och ej heller i min Lindexbutik

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • philmKarin
    milimina skrev 2007-09-06 09:46:17 följande:
    var det hjärtan? jag har för mej att det var äpplen haha men ja den menar jag men är det den gröna med mörkgrönt mönster så är det nog den jag köpte! jag fattade bara inte att det var äpplen och jag köpte en strlk större. han växer väl i den förr eller senare
    Nääää... tänkte äpplen men tydligen skrev fingarana hjärtan ... Äpplen var det ju såklart jag menade...
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Vilmas Mamma

Den kan finnas ändå, i min butik hade dom inte packat upp den än.
    Ring o fråga om dom har den!

*~Vilma & Edvin~*
  • philmKarin
    LillaÄrtan skrev 2007-09-06 09:48:44 följande:
    Vill också vara med!Enda klädaffären i stan är Lindex, så det blir en hel del därifrån... Ja, det mesta faktiskt.Ska ha bebis i oktober o köpt den bruna lurviga overallen från Lindex, men ser att ni surrar om nån Molnoverall, kikade in hos Vilmas Mamma och kikade in den.SÅ SNYGG! Måste bara ha den... Men verkar inte finnas i webshoppen och ej heller i min Lindexbutik
    Kom ju till de flesta butikerna igår så den är nog på väg! Allt kommer ju sedan tyvärr inte upp i webshopen
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • siciliana

Vet att frågan dyk upp tidigare men jag frågar igen...
    Tror ni att det är försent att gå tillbaka med de gamla stjärnbodysarna? Fick min precis efter nån gång i våras, använde den i början på sommaren...

• LillaÄrtan

Måste alltså in på Lindex IDAG
    Har en bekant som jobbar där... Kanske jag skulle smsa henne & fråga om den kommit in... 

Ang. Äppel/Hjärt-tröjan. Om det är den som jag köpt åt dottern i grönt? (Har bild i mitt galleri under shopping!)
    Jag har BARA sett äpplen medans sambonf rågade mig vart hennes HJÄRT-tröja är... Fattade inte vad han surrade om. Det är ju både och. Jag har missat

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • miniGrynet
    siciliana skrev 2007-09-06 09:54:44 följande:
    Vet att frågan dyk upp tidigare men jag frågar igen...Tror ni att det är försent att gå tillbaka med de gamla stjärnbodysarna? Fick min precis efter nån gång i våras, använde den i början på sommaren...
    Jag tror att det för sent för reklamation, men det är vad jag tror.
    Du kan ju alltid gå med den till din affär och fråga.

Vet inte hur länge man kan reklamera en vara...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • siciliana
    miniGrynet skrev 2007-09-06 09:56:12 följande:
    Jag tror att det för sent för reklamation, men det är vad jag tror. Du kan ju alltid gå med den till din affär och fråga. Vet inte hur länge man kan reklamera en vara...
    Typiskt, men du har rätt ,mankan ju alltid fråga. Jag tycker sånt är lite pinigt bara...
  • lilllinda

Dum fråga kanske, såg molnoverallen. vilken stl finns den i o vad kostar den. hittar inte den på hemsidan...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)