• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • miniGrynet
    yaaniz skrev 2007-09-06 09:24:05 följande:
    nån som har bild på moln overallen?
    Finns flera längre bak i tråden.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • lollypop

Nä, nu börjar det dra ihop sig...

Kommer tillbaks så fort som möjligt och SKRYTER i tråden...

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • siciliana
    philmKarin skrev 2007-09-06 08:24:20 följande:
    hihi.. lägger in ett par bilder på min skrutta också...för vi kan väl inte få nog av den där overallen?   Hon är 1 år så hon är egentligen för stor för bebisoveraller men det bryr vi oss inte om eller hur Ang. stjärnbodysarna som tappar i färg... är det de vita som fanns med både röda och blå stjärnor? Har nämligen både body och T-shirt i garderoben som aldrig tvättats Tycker att Lindex ändrat sig bara på det året som jag haft barn... När jag var gravid så var det inte så upphetsande kläder direkt men sen kom de första kopierna och de märkte väl att det sålde så sen dess har det ju sprutat ut kopior - inte mig emot
    Vet inte om nån redan har svarat,men , japp, det är det kläderna. Igår köpte vi de nya stjärnkläderna, blå botten och vita stjärnor, så det är ara att hoppas att de är bättre...
  • loveliva
    Kul tråd!!! Jag hänger på! Älskar Lindex! Sedan dde började kopiera

Har redan köpt alla stjärn kläder och molnoverallen
  • milimina
    Sammet skrev 2007-09-06 09:14:25 följande:
    milimina: Ojdå! Kanske bäst att ringa och se om det finns någon innan man åker... Fast de har ju annat fint ocksåEn grön äppeltröja tex.
    finns det?? den missade jag junior hade en turkos/brun förut och den är ju så läcker! jag får nog ta en sväng till snart... åh nej så tråkigt
  • almn

ooo.. Vill oxå vara med här... Om jag får

Har lindex i stan med ganska mycket barnkläder Går och vill att min lille kille ska vara mindre så han kan ha alla de fina små bebiskläderna dem har nu!
    Som tur är finns det en massa fint till honom oxå i storlek 86!

• philmKarin
    milimina skrev 2007-09-06 09:35:59 följande:
    finns det?? den missade jag junior hade en turkos/brun förut och den är ju så läcker! jag får nog ta en sväng till snart... åh nej så tråkigt
    Tror inte det är samma tröja... du menar den som fanns på baby och hade små hjärtan (fanns ocksp i rosa). Nu har det kommit en grön med mörkgröna stoora äpplen från 86 och uppåt - supersnygg men lite för stor för min lillfis
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin
    philmKarin skrev 2007-09-06 09:43:35 följande:
    Tror inte det är samma tröja... du menar den som fanns på baby och hade små hjärtan (fanns ocksp i rosa). Nu har det kommit en grön med mörkgröna stoora äpplen från 86 och uppåt - supersnygg men lite för stor för min lillfis
    Man får inte glömma att kolla på den avdelningen för ibland är de ju små i storlekarna (som våran älskade bruna nalle-skalle tröja )
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • milimina

var det hjärtan? jag har för mej att det var äpplen haha men ja den menar jag men är det den gröna med mörkgrönt mönster så är det nog den jag köpte! jag fattade bara inte att det var äpplen

och jag köpte en strlk större. han växer väl i den förr eller senare

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)