• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • lollypop

God morgon allihopa

Laddar nu som bara den...
    Har ätit gröt, druckit energidryck och 10 koppar kaffe och vässat armbågarna... Klockan 10.00 hänger jag på låset på Väla köpcentrum. Jag SKA ha en molnoverall idag!!!!!

• Alexa
    lollypop skrev 2007-09-06 08:48:11 följande:
    God morgon allihopa Laddar nu som bara den...Har ätit gröt, druckit energidryck och 10 koppar kaffe och vässat armbågarna... Klockan 10.00 hänger jag på låset på Väla köpcentrum. Jag SKA ha en molnoverall idag!!!!!
    *asg* Samma här... MASSA kaffe slinker ner HELA tiden... *haha*
  • Alexa
    lollypop: Vi har ju nästan lika gamla barn ju...
  • Myris83

Men den finns inte ens på deras hemsida vad jag kan se...hmm?

• Sammet

lollypop

Man kanske ska ta en tur till storstan idag, det verkar ju som om man ska hänga på låstet för att få en molnoverall...

• Alexa
    Myris83 skrev 2007-09-06 08:51:40 följande:
    Men den finns inte ens på deras hemsida vad jag kan se...hmm?
    Allt finns inte där... Det är väldigt mycket som INTE finns där faktiskt... Tyvärr...
  • pusselbitar
    solida skrev 2007-09-06 07:57:17 följande:
    Jag sitter och längtar tills klockan blir tio så lindex öppnar! Ska stå och hänga på läset... Har ju verkligen inte råd den här månaden men det får väl bli havregrynsgröt för hela slanten sen.Ni som har köpt molnoverallen: Är den mjuk och följsam? Kan man krypa, ställa sig upp och kanske så småningon ta nåt steg i den? Eller känns den mer som en åkpåse?
    Min son lärde sig krypa för ett par veckor sen och han kröp iväg med overallen på när jag provade den på honom så han tyckte det funkade iallafall!
  • lollypop
    Alexa skrev 2007-09-06 08:49:54 följande:
    lollypop: Vi har ju nästan lika gamla barn ju...
    Jaså!

Ska kolla din press! *nyfiken i en strut*
  • milimina

i mariebergs centrum fanns bara 2 molnoveraller kvar, en i 62 o en i 74. men de är kanske borta idag

jag köpte en stjärntröja igår (och lite rabatt skadar ju inte) för bodyn vi hade förut var så fin på junior! jag brydde mej inte så mkt om att den tappade lite i färg, den kändes bara mer retro då det roliga var att alla saker jag handlade tydligen var flickkläder fastjag tyckte de var unisex plyschhängselbrallor, grön tröja med retromönster och en röd stjärntröja. junior fick många presentkort på lindex i ettårspresent, perfekt!

• Sammet

milimina: Ojdå! Kanske bäst att ringa och se om det finns någon innan man åker... Fast de har ju annat fint också
    En grön äppeltröja tex.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)